sobota, 25 sierpnia 2012

Widziałaaaaaam orła cieeeeń - czyli makijaż na urodzinowy konkurs u Orlicy ;)

Hej :)

Na blogu u Orlicy przeprowadzany jest fajny konkurs urodzinowy. :) 
>>>KLIK<<< 
Do wygrania naprawdę ciekawe nagrody :) 
Serdecznie zapraszam do udziału :)

Ja zdecydowałam się na zmalowanie makijażu.  To już nawet o nagrody nie chodziło, ale o chęć wyżycia się... :) Długo, długo łaziło za mną stworzenie czegoś innego, czegoś nietypowego.I w końcu nadażyła się okazja :) Zrobiłam makijaż typowo graficzny, inspiracją dla mnie był skrzydła orła, chciałam stworzyć tak jakby "oczy Orlicy" :))))  Nad tym makijażem chwilkę się namęczyłam, niby prosto wygląda, ale uwierzcie... tak nie jest, jeżeli chce się to samo zrobić na obu oczach ;) Poza tym, oczywiście wszystko było przeciwko mnie ;)))) Ale to już opowieści dziwnej treści, więc pominę :) Jednakże w końcu się udało i oto przybywam do Was z takim makijażem :) Będzie troszkę zdjęć :)



Troszkę się pobawiłam w programie graficznym i taki tam bonus dla Was :)



Wyżyłam się artystycznie ;)))))) Co o nim sądzicie ? :)

Pozdrawiam :)



46 komentarzy:

  1. Wow!!!!!Tak, tego typu makijaże nie należą do łatwych.Wypasiony makijaż!!!!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie było łatwo, ale próbowałam i się w miarę udało :)))

      Usuń
  2. Super wyszło, bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  3. WOW! Genialny! Myślę, że wygrasz :D:D:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ooj.. niewiadomo, nie ja decyduję i pewnie jest dużo fajnych i ciekawych zgłoszeń do konkursu :))

      Usuń
  4. Ferciu lubie takie "inne" makijaze bardzo! PODOBA SIE! powodzenia Kochana :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki Emi :) wiedziałam że Tobie się spodoba ;)))

      Usuń
  5. Jest świetny!:) Obyś wygrała:)

    OdpowiedzUsuń
  6. No,no bardzo oryginalne...brwi są nieziemskie, a oczy piękne...powodzenia ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. świetny makijaż :) trzymam kciuki za wygraną!

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow! Rewelacja! Nawet brwi wyglądają jak pióra! Świetne wykonanie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bezkonkurencyjny :D I wcale prosto nie wygląda ;p

    OdpowiedzUsuń
  10. poszalałaś :D wyszło naprawdę bombowo, podziwiam precyzyjne wykonanie, mnie by to w zyciu tak równo nie wyszło ;)
    trzymam kciuki za wygraną, choć makijaż wygląda na bezkonkurencyjny :))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj tam oj tam, sądzę że wyszło by Tobie, musisz popróbować :)))
      dzięki za kciuki, na pewno się przydadzą :)

      Usuń
  11. wow! nie mogę zamknąć buzi ze zdziwienia!

    OdpowiedzUsuń
  12. Widać pracę, jaką włożyłaś w ten makijaż i efekt jest świetny :) Mam nadzieję, że wygrasz konkurs! A Ja sama muszę się zmobilizować do wykonywania makijaży na bloga, bo ostatnio bardzo to zaniedbałam :(

    OdpowiedzUsuń
  13. ooo! Własnie bardzo chciałam zobaczyć jakiś tego typu makijaż w Twoim wykonaniu :D i jestem zachwycona :) Jest świetny!

    OdpowiedzUsuń
  14. pieknie zapraszam do mnie http://sylucha181.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. świetny ! na pierwszy rzut oka aż przerażający :D ale masz talent :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajny pomysł i piękne wykonanie, kojarzy mi się z bohaterką Czarnego łabędzia :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Bomba, a robiłas najpierw czarna kredka a potem cieniami?

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia