czwartek, 20 września 2012

Kolejny post niekosmetyczny - prośba o pomoc

Cześć.

Pani Agnieszka z portalu siepomaga.pl poprosiła mnie o umieszczenie notki o Joasi z Sosnowca.

Joasia jest młodą mamą, z wykształcenia kosmetologiem, więc ona i my mamy wspólne pasje. Ta pasja może zostać przerwana, bo komplikacji przy cukrzycy może być bardzo wiele.

Na portalu zbierane są dla Asi pieniądze, potrzebne na zakup pompy insulinowej. Koszt takiej pompy to około 10 000 zł. Uzbierane już jest ponad 7 tyś, pozostało do zebrania ponad 2 tysiące. To dużo i nie dużo przy już zebranej kwocie. Niestety czas się kończy... akcja trwa do 30 września i nie można jej przedłużyć, bo do tego dnia jest pozwolenie od Ministerstwa Zdrowia na taką zbiórkę. Jeżeli macie możliwość, porozsyłacie informacje o zbiórce, gdzie tylko możecie, pomóżmy razem dziewczynie.

Więcej informacji o Joasi znajdziecie na stronie   http://www.siepomaga.pl/f/dbamozdrowie/c/573
Tam też możecie przekazać jakąkolwiek kwotę dla niej. Każda złotówka się liczy...

"Do szczęścia nie brakuje mi właściwie nic - mam kochającą rodzinę i wspaniałych przyjaciół. Do życia brakuje mi pompy insulinowej, z którą moja cukrzyca będzie bardziej znośna" - Joasia z Sosnowca


Pozdrawiam

2 komentarze:

  1. To moja znajoma, pracowałyśmy kiedyś razem.

    OdpowiedzUsuń
  2. przekazałam drobną kwotę, mam nadzieję, że cała akcja zakończy się pomyślnie!

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia