poniedziałek, 22 lipca 2013

Fiolety z odrobiną turkusu - makijaż krok po kroku plus mała zapowiedź Weekend VIP :):)

Hej

Ostatnio troszkę było mnie mniej. I jeszcze taki stan będzie miał miejsce. Nazbierało się kilka wyjazdów, dużo do zrobienia w realnym życiu. Nie mam nawet kiedy odpocząć. Przez ostatni tydzień, to w nocy spałam po 3-4 godziny maksymalnie i powoli zaczynam zasypiać na stojąco. A zbytnio w najbliższym czasie nie mam możliwości, aby się wyspać. Mam nadzieję, że nigdzie nie padnę ;)


Dzisiaj przychodzę z kolejnym makijażem krok po kroku. Ponownie padło na fiolety :) Lubię je. I znalazła się także odrobina turkusu. Typowy makijaż dla zielonookich ;)
Zapraszam na makijaż krok po kroku.



TUTORIAL:
1. Nakładam bazę na całą powiekę.
2. Granatowy cień aplikuję w załamanie powieki oraz w zewnętrzne kąciki.
3.  Dodatkowo przyciemniam odrobiną czerni zewnętrzne kąciki. Łączę ze sobą kolory.
4. Wzdłuż linii rzęs oraz w zewnętrznej części powieki aplikuję fiolet.
5. Na pozostałą, niezamalowaną część powieki nakładam jasny iskrzący fiolet. Za pomocą beżowego cienia rozcieram górną granicę cieni.
6. Podkreślam dolną powiekę: w zewnętrzny kącik nakładam granat, na środek turkus, a w wewnętrzny kącik biel.
7. Przy pomocy czarnej kredki maluję kreskę wzdłuż górnej linii rzęs. Przyciemniam także linię wody.
8. Podkreślam brwi oraz tuszuję rzęsy.




Efekt końcowy:




Użyte produkty:
  • Foundation Revlon Colorstay #100 Ivory
  • Helena Rubinstein Magic Concealer #01 Light
  • Kryolan Dermacolor Camouflage Rainbow #2
  • Max Factor Loose Powder Translucent
  • Diorskin Nude Tan Sun Powder #003
  • Inglot Eye Makeup Base
  • Sleek Pallete Showstoppers
  • Inglot Eyeshadow #turquoise
  • Technic Electric Eyes Pallete UV
  • Avon ColorTrend black Pencil
  • Mascara Max Factor Mascara Masterpiece Max #black
  • Rouge Bunny Rouge Lipgloss #078

Więcej zdjęć tego makijażu możecie znaleźć na portalu http://www.glam-express.com  (KLIK!) gdzie także znajdziecie tutorial krok po kroku.
You can find tutorial HERE.


*********************

I teraz mała zapowiedź. Osoby, które obserwują mój fanpage, wiedzą, że w sobotę udałam się do Poznania na Weekend VIP, który został zorganizowany przez firmę Maxlash Professional. Powiem jedno - było fantastycznie! Na takim spotkaniu blogerek nigdy jeszcze nie byłam. Znakomita impreza, wspaniali ludzie. Będzie dużo zdjęć, będą filmiki - a tam my wystylizowane na pin up :) Niedługo pojawi się relacja - czekamy na zdjęcia :))) Oj działo się działo :)))
Taki mały podgląd na to, jak było:

Zdjęcie pożyczone od Agabil :)



****************

Zapraszam także na konkurs, gdzie do wygrania jest serum L`Oreal Revitalift Laser X3. Nagród jest pięć, kremik jest godny polecenia. Warto :)



Pozdrawiam :)

 

23 komentarze:

  1. piękny makijaż :) a w dodatku w moich ulubionych kolorach :). Jestem nim oczarowana :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fantastyczny makijaż :D piękne kolory

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja to się dziwię jak można takie piękne makijaże robić?! No a ja to już kompletne beztalencie jestem;) Super look;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nono zapowiedz spotkania super:) a makijaz piekny:)

    OdpowiedzUsuń
  5. cudowny makijaż, a kolorek na dolnej powiece piękność :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak zawsze wspaniały makijaż :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Podoba mi się zestawienie kolorów! Turkus na dolnej powiece bardzo ożywia spojrzenie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Też lubię fiolety, ale co się dziwić... Mam zielone oczy, to i fiolety się mnie trzymają:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny ;) ale dla mnie już drugi krok wydaję się trudny bo opadają mi powieki :P

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo przyjemne kolorki i fajnie wycieniowane

    OdpowiedzUsuń
  11. Makijaż jest zahcwycajacy :)na takich oczach to kazdy bedzie :) Buziaki, zapraszam na nowy wpis ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. jak dla mnie za odważny, ale bardzo ładny:)

    OdpowiedzUsuń
  13. bardzo śliczny makijaż, jak i oczka ;))
    pozdrawiam
    Zapraszam również do mnie : www.xbukavux.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale śliczny makijaż , bardzo mi się podoba :)

    http://closertotheedge1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. fantastyczny makijaż! Magia!

    OdpowiedzUsuń
  16. makijaż - cudo! boziuu, jak ja bym chciała mieć taki talent! ;)

    pozdrawiam i zapraszam, M. ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. jest prześliczny ,bardzo fajne połączenie kolorków :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia