poniedziałek, 5 sierpnia 2013

Wyniki Konkursu :)

Hej Dziewczyny :)

Przejrzałam Wasze zgłoszenia w konkursie, gdzie do wygrania było L'oreal Serum Revitalift Laser x3.

Wszystkie z Was poprawnie odpowiedziały na pytania zamknięte. Przy pytaniach otwartych większość z Was wybrała opcję pierwszą.  Wasze odpowiedzi były ciekawe, przemyślane, trudno było mi wybrać piątkę zwycięzców. Ale musiałam.

Zatem ogłaszam, że Serum trafi do:

1. Picola, za wypowiedź: "Skóra twarzy to taka typowa kobieta i należy o nią dbać z należytą delikatnością. Dlatego też przy każdym zabiegu staram się być dla niej nie tylko delikatna, ale też starać się ją dopieścić w całości. Niezależnie czy jest to nakładanie kremu, czy demakijaż - każdemu dotykowi towarzyszy delikatny masaż. To sprawia, że nie tylko skóra odwdzięcza mi się promiennym wyglądem, ale tez ja czuje się odprężona :)"

2. Ilena: "Prekursor idealnej pielęgnacji."

3. Alieneczka: "Ponadczasowa technologia odmładzająca"

4. mentoska: "Bądź 3 razy piękniejsza - bezbolesne usuwanie zmarszczek z nową gamą Revitalift Laser X3!"

5. deedee_1: "Zatrważająco skuteczna technologia"


Dziewczyny, bardzo Wam dziękuję za udział i przede wszystkim GRATULUJĘ!!! Teraz czekam na Wasze maile z adresem do wysyłki.


Pozdrawiam :)




14 komentarzy:

  1. Aaaa!! Dziękuję :* w całym tygodniu niepowodzeń jakieś światełko dobre. Dziękuje i już skrobę maila... ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że mogłam choć odrobinę poprawić humor :***

      Usuń
  2. Aaa! Dziękuję:) To się Mama ucieszy:) Krem już testuje i jak na razie wrażenia na +;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję :) Bardzo miły początek tygodnia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest mi bardzo miło, że mogę umilić Twój dzień :)

      Usuń
  4. super ;) dziękuję ;))
    dane poleciały

    OdpowiedzUsuń
  5. Oooo, jak mi miło, teściowa dostanie prezent :D
    Już napisałam maila :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mysle, ze nagrody absolutnie zasluzone! ;) Buziaki, zapraszam na nowy wpis ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziewczyny, Wasze dane adresowe już przesłałam do fundatora nagród, mam nadzieję, że szybko uwinie się z wysyłką i będziecie mogły cieszyć się z serum (albo Wasze teściowe czy mamy) :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Paczka już dotarła, cała i zdrowa:)

    Dziękuję:)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia