poniedziałek, 29 września 2014

SPACER PO JESIENNEJ ŁĄCE - Makijaż krok po kroku

Ostatnio w internecie można znaleźć wiele makijaży inspirowanych kolorami jesieni. Mam nadzieję, że nie macie jeszcze dość, ponieważ i mnie się udzielił jesienny nastrój, który zainspirował mnie do wykonania tego makijażu. Pokazuję wczesną jesień, czyli tą, gdzie jest jeszcze zielono, kwitnie wrzos i gdzieniegdzie pojawiają się złote liście. Tak jak jest teraz :)



Makijaż krok po kroku:
1. Podkreślam brwi. Na całą powiekę nakładam bazę pod cienie. Bielą rozjaśniam wewnętrzny kącik oraz obszar pod brwiami.
2. Na środek powieki nakładam jasno-fioletowy cień.
3. W zewnętrzny kącik nakładam bordowy cień.
4. Załamanie powieki podkreślam brązem
5. Używając beżu rozcieram górną granicę cieni. Dodatkowo zewnętrzny kącik przyciemniam czernią.
6. Na resztę powieki nakładam żywą zieleń. Rozcieram granice między kolorami, aby były łagodne przejścia między nimi.
7. Podkreślam dolną powiekę za pomocą brązowego i złotego cienia.
8. Wzdłuż górnej linii rzęs maluję czarnym linerem kreskę. Natomiast na linię wody aplikuję pomarańczowy cień zmieszany z wodą. (o dziwo, kreska trzymała się do demakijażu)
9. Tuszuję rzęsy.



Lista kosmetyków:

  • podkład Revlon Colorstay #150 Buff
  • korektory Kryolan Dermacolor Camouflage Rainbow #2
  • puder sypki Kobo Professional Translucent Loose Powder
  • bronzer Diorskin Nude Tan Sun Powder #003
  • baza pod cienie Kobo Eyeshadow Base
  • cienie Glazel: biały, bordowy, brązowy, beżowy, pomarańczowy
  • czarny cień z palety Makeup Revolution Iconic 2 
  • zielony cień Inglot
  • cienie z palety Technic: jasnofioletowy, żółty
  • cień do powiek Inglot Brow Powder #567
  • liner Kobo Intense Pen Eyeliner Black
  • tusz do rzęs MySecret CreateYourLashes Mascara
  • balsam do ust My Secret Kiss My Lips #2 Juicy


Ten makijaż ukazał się także na portalu http://www.glam-express.com/ [klik]


Mam nadzieję, że makijaż przypadł Wam do gustu. Czekam na Wasze komentarze. :)

Pozdrawiam :)


20 komentarzy:

  1. Przypomniałaś mi moje makijaże kolorowe, jak szalałam z kolorami :D Cudny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne połączenie kolorów <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja uwielbiam jesienne makijaze :) Bardzo mi sie podoba Twoja propozycja, świetne zestawienie kolorów chociaż ja bym zrobiła linie wodną w innym kolorze.

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię takie głębokie intensywne kolory, teraz będzie na nie czav :) Piękny makijaż.

    OdpowiedzUsuń
  5. PIĘKNY ! MOJE ULUBIONE KOLORY. <3 POZDRAWIAM

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak zawsze pięknie, Twój makijaż kojarzy mi się z kwiatami :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękne kolory, przepiękny makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny makijaż, jesienne propozycje są tak różnorodne, że nigdy się nie nudzą :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudny ale jedno bym zmienila - na lini wodnej dalabym czarna albo bialo kredke.

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepiękny makijaż i na dodatek wykonany moimi ulubionymi kolorami :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Dziękuję dziewczyny za miłe komentarze. Bardzo się cieszę, że makijaż Wam się podoba :*

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia