niedziela, 2 października 2016

Black Smokey Eyes

U każdej z nas przychodzą takie chwile, że mówimy dość. Ostatnie dni były dla mnie dość ciężkie, emocje we mnie buzowały, te niestety negatywne i dzisiejszy makijaż jest ich wyrazem. Z każdej strony jest coś nie tak i w piątek po prostu pękłam. Praca, rodzina, działania państwa... Dookoła są osoby, które próbują podejmować za mnie decyzje: jak ma wyglądać moja praca, co mogę, a czego nie, jakie podjąć decyzje w sprawie wychowania i edukacji mojego dziecka, aż wreszcie jak mam traktować swoje ciało, kiedy mam radzić, a kiedy nie... I te wszystkie osoby, które wchodzą z buciorami w moje życie, nie mają ani grama kompetencji, by nawet mi doradzać, a co dopiero decydować!  Co więcej, w tych wszystkich aspektach, to ja muszę się tłumaczyć i bronić swoich myśli i wyborów. Istna paranoja...



Dlatego też czerń była najlepszym wyborem, aby pokazać co czuję. Połączyłam ją z brązem i wrzosem, znalazło się też rozświetlenie srebrnym połyskującym cieniem. Wiem, że makijaż nie rozwiąże moich problemów, jednak wykonywanie go pozwoliło mi osiągnąć chwilową ulgę. Co dalej? Okaże się już w poniedziałek...



Lista kosmetyków:

//TWARZ (FACE)//

- Makeup Atelier Paris Antishine Moisturizing Base
- Foundation Revlon Colorstay  180 Sand Beige
- Maybelline Affinitone Concealer 02 Natural
- Kryolan Concealer Circle No.2
- My Secret Face Matt Powder
- My Secret Face'N'Body Bronzing Powder
- My Secret Bronze'N'Blush Contouring Palette
- My Secret Face Illuminator Powder
  
//BRWI (BROWS)//

- Inglot AMC Brow Liner Gel 12
- Kobo Professional Eyebrow Colour 302 Ash
- Sensique Contour Duo Stick 101

//0CZY (EYES)//
- Urban Decay Eyeshadow Primer Potion 
- Urban Decay Smoked Eyeshadow Palette: Kinky
- Sigma Nightlife by Camila Coelho Palette: Panache, Urbanette, Leather Pants, Disco Ball
- Sigma Gel Eye Liner Wicked
- False Lashes Ardell Demi Wispies
-  L'Oreal Volume Million Lashes Noir Feline Mascara 

//USTA (LIPS)// 

- My Secret I love My Style Lip Liner - 02 Nude Lips
- Catrice Ultimate Colour Lipstick 240 Hey Nude




Mam nadzieję, że w Waszym życiu jest lepiej. Ja nad tym muszę trochę popracować.
Pozdrawiam


3 komentarze:

  1. Mega. Muszę się nauczyć takiego makijażu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Chwilę tu nie zaglądałam, a tu proszę jaka zmiana :)
    Pięknie Ci w blondzie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Smokey zdecydowanie jest moim ulubionym makijażem :)
    A to, co się wyprawia aktualnie, to jest jakieś nieporozumienie. Czuję się podobnie... :/

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia