poniedziałek, 12 grudnia 2016

New Year's Eve Sparkle Makeup - Sylwestrowy Makijaż

Już niedługo nadejdzie ten ostatni dzień w roku, na który większość z nas czeka. Wiele z nas uda się na szaloną imprezę i będzie się bawić do białego rana. Będziemy chciały błyszczeć w tym szczególnym dniu. Zastanawiając się nad całą stylizacją, dobrze jest pomyśleć wcześniej nad makijażem. Dlatego też przygotowałam dla Was moją propozycję. 


 

W tym dniu warto podkreślić mocniej oczy niż zazwyczaj. Nie należy zapominać także o błysku. Mój makijaż jest trochę inny, ponieważ połączyłam ze sobą nietypowe kolory. Moją bazą są brązy w ciepłych odcieniach, wręcz ceglane. Natomiast na środek powieki delikatnie wklepałam sypki pigment, który raczej jest w chłodniejszej tonacji i mieni się na jasno zielono. Wydawałoby się, że to połączenie nie będzie zbyt korzystnie wyglądać, jednak jak same widzicie, nie jest źle. Aby jeszcze bardziej podkreślić oczy, warto narysować kreskę czarnym linerem wzdłuż górnej linii rzęs oraz na linię wody. Na ustach pozostał neutralny kolor - jasna matowa kredka świetnie się tutaj spisała.

Lista kosmetyków:
 
//TWARZ (FACE)//
  - Makeup Atelier Paris Anti-shine Moisturizing Base
- Foundation Revlon Colorstay  180 Sand Beige
- Catrice Liquid Camouflage 010 Porcelain
- Kryolan Fixing Powder P1
- Kobo Professional Face Strobing Palette

//BRWI (BROWS)//
  - Inglot AMC Brow Liner Gel 12

//OCZY (EYES)//
- Zoeva Eyeshadow Fix Matte
- MakeupGeek Eyeshadows: Desert Sands, Roulette, Bada Bing, Mirage
- Inglot Pure Pigment Eyeshadow 85
- Sigma Gel Eye Liner Wicked
-  L'Oreal Volume Million Lashes Fatale Mascara

//USTA(LIPS)//
  - My Secret I Love My Style - Lip Liner Nude Lips



Macie jakieś plany na Sylwestra? Ja jeszcze nie, choć wiem, że spędzę je w domu wśród rodziny. Taki rodzaj przywitania Nowego Roku jak najbardziej mi odpowiada. 

Pozdrawiam :)

 

20 komentarzy:

  1. Pięknie, jestem pod wrażeniem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny! Mam plany na Sylwestra od jakiegoś czasu i właśnie zastanawiałam się nad makijażem. Przypomniałaś mi o tym pięknym pigmencie z efektem duochrome! Podoba mi się połączenie tego cienia z rdzawymi kolorami.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mnie też zachwycają pigmenty Inglota :) Przygarnęłabym wszystkie :D

      Usuń
  3. Świetnie Ci w takim makijażu.
    ja w tym roku obsługuje Sylwestra w stylu góralskim, więc muszę wybrać inną makijażową inspirację :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na taką imprezę też bym inaczej się umalowała ;)

      Usuń
  4. Pięknie :) Masz taki kuszący wzrok !

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny makijaż :) Może kiedyś i ja nauczę się tak ładnie podkreślać oczy, chociaż szczerze w to wątpię :D Sylwester raczej w domu z rodzinką.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wystarczy popróbować i zobaczysz, że to nie jest aż takie trudne ;)

      Usuń
  6. Odpowiedzi
    1. na żywo oczywiście jeszcze bardziej się mieni :D

      Usuń
  7. Ten kolor na środku powieki aż mnie oślepia *-* Propozycja idealna na sylwestra. I pięknie Ci w takim makijażu. A to połączenie kolorystyczne! Można by się tak rozpływać nad tym arcydziełem godzinami (jak, zresztą, nad każdym Twoim makijażem), ale powiem jedynie, że świetna robota!

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia