czwartek, 26 października 2017

MAKIJAŻOWE ZABAWY || Teal and Silver Makeup

Lubicie sięgać po zieleń w makijażu? Jestem świadoma tego, że nie jest to zbyt popularny kolor, sama go raczej stosuję jako akcent, choć często gości u mnie ciemny, butelkowy odcień. Tym razem postanowiłam wykonać makijaż monochromatyczny używając tylko żywej zieleni. Chciałam pobawić się kolorami, spróbować nowej techniki, a żeby nie było zbyt nudno, użyłam także brokatu i błyszczących kryształków.

 




Cienie, które użyłam w tym makijażu, pochodzą z paletki Morphe Brushes & Jaclyn Hill. Ostatni jej rząd, to cztery różne odcienie zieleni, zaczynając od turkusu, a kończąc na ciemnym, brudnym kolorze. Na powiekę nałożyłam wszystkie te odcienie. Nie zabrakło czarnej kreski i sztucznych rzęs. Oprócz tego za pomocą srebrnego brokatu oraz duraline podkreśliłam załamanie powieki, które ostatnio jest bardzo popularne. Natomiast na dolnej powiece zaaplikowałam turkusowy brokat, który później przez kilka dni domywałam z oczu. Srebrne kryształki, które przykleiłam w zewnętrznych kącikach świetnie do całości pasują i jeszcze bardziej ochładzają cały makijaż. 

 

Lista kosmetyków:
//BRWI (BROWS)//
- Anastasia Beverly Hills Dipbrow Pomade Taupe
- Catrice Liquid Camouflage 020
 //OCZY (EYES)//
 - Zoeva Eyeshadow Fix Matte
- MorpheBrushes & Jaclyn Hill Palette
- False Lashes
- Duraline Inglot
- srebrny i turkusowy brokat
- kryształki
- Sigma Beauty Gel Eye Liner Wicked
- L'Oreal Mascara Paradise Extatic




Wiem, że to nie jest makijaż wyjściowy i nie nadaje się na zbyt wiele okazji. Jednak czasami lubię się tak pobawić. Akurat nadarzyła się ku temu okazja - bezsenna noc :) Jakoś musiałam spożytkować swoją energię, a miałam już dość czytania książek czy oglądania seriali. Jestem ciekawa, co myślicie o moim malunku. Podoba się? 

Pozdrawiam :)





19 komentarzy:

  1. Niesamowicie syrenio i te krysztalki, bardzo mi sie podoba :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale masz talent! Śliczny ten makijaż.
    https://recenzjella.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakie boskie oko! Mega mi sie podoba ;) pozdrawiam i zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia