sobota, 16 kwietnia 2011

Rozdanie u kamilanna-to-ja - aż grzech nie wziąć udziału ;)

Macomaniaczka Kamilanna rozdaje- paletka MAC+ 4 cienie. Jeden to TILT, 3 następne wybieramy sami :)
http://kamilanna-to-ja.blogspot.com/2011/04/mac-z-niespodzianka-w-tle.html






"Zasady zabawy: 


1 Musisz byc obserwatorem mojego bloga.
2 Moj blog musi byc widoczny u Ciebie w blog rollu.(+1 glos)
3 W komentarzu podaj swoj nick pod jakim mnie obserwujesz:)
4 Zamiesc informacje na swoim blogu z linkiem odsylajacym do tego posta.(+1glos)
(w komentarzu zostaw mi link ,zebym mogla to sprawdzic)
5 No i najwazniejsze :) podaj 3 cienie jakie chcialabys wygrac.
(wygrana osoba dostanie wlasnie te wybrane przez siebie wklady cieni)

Mozecie zglaszac sie do 1 maja

Wysle wszedzie gdzie sie da :)
Wysylka na moj koszt 
(pamietajcie tylko, ze wysylam z USA i moze troche potrwac zanim paczuszka dojdzie)"


:)

1 komentarz:

  1. też biorę udział w tejże zabawie:) życzmy sobie powodzenia nawzajem;)))

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia