poniedziałek, 30 maja 2011

kilka nowości :)

witajcie :)
Trochę mnie nie było, gdzieś się zagubiłam w internetowym świecie ;)

Dzisiaj chciałabym Wam przedstawić moje nowe nabytki. Testy już zaczęłam, sukcesywnie będą pojawiać się recenzje.

Nie dawno otrzymałam nagrodę od http://beautyteller.pl/ za wygraną w konkursie makijażowym.Gdyby ktoś był zainteresowany, na stronie beautyteller.pl organizowane jest rozdanko - polecam bo nagrody są bardzo fajne :)

Ale przejdźmy do zdjęć ;)
Oto co dostałam:


Czyli:
- Pierre Cardin Triangle Lip Kit Plum Lipstick, Pink Gloss oraz Glitter Gloss - niedługo pojawi się recenzja :) 
- BOURJOIS 1001 Lashes Mascara - tusz zagęszczający rzęsy w kolorze #73 Bleu Exponentiel- także niedługo powiem coś o tym wynalazku ;)
- Yves Rocher płyn micelarny
- Avon zestaw Planet Spa - scrub do ciała, krem do stóp i łokci z kwasami AHA oraz krem do rąk - mają piękny zapach.
- Avon balsam do włosów w sprayu dodający objętości.

Oprócz tego, znowu musiałam coś wypróbować z Paese.:D Oprócz zmywacza do pazurków ;) dotarłam do kredek z kolekcji Lśnienie, na wypróbowanie wzięłam dwa kolory i muszę stwierdzić, że są zachęcające ;)

Fiolet ma nr #611, natomiast zieleń to #612. Same zobaczcie po wstępnych swatchach, że kolory są cudne. :D Napewno ukaże się post, gdzie napiszę o nich trochę więcej:
Zdjęcie bez lampy:
 
Zdjęcie z lampą:



Oprócz tego dostałam pumeks wulkaniczny. Ciekawa jestem co to za cudo :D Ktoś już miał styczność z takimi produktami?



To chyba na tyle tych moich nowości w kosmetyczce ;)
Postaram się już Was na tak długo nie opuszczać ;)
Pozdrawiam.:)


8 komentarzy:

  1. Gratuluję wygranej :)
    Ciekawa jestem tego pumeksu, daj znać jak się spisuje.

    OdpowiedzUsuń
  2. gratuluję :)

    spodobały mi się kredki z PAESE :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kredki wyglądają swietnie na skórze! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję wygranej !!
    I czekam z niecierpliwością na recenzje, zwłaszcza tego tuszu i płynu micelarnego :)

    Piękne kolorki kredek, zwłaszcza tej zielonej, a co do takich wynalazków, to niestety styczności nie miałam :)

    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  5. super te kredki ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. no to czekamy na recenzje :) mam ten krem z PlanetSpa (w sumie już prawie nie mam...) i jest super. pumeks wulkaniczny kiedyś miałam, ale szczerze nie pamiętam jak się sprawował :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam nadzieję, że obcowanie z wygranymi kosmetykami okaże się dla Ciebie miłym doświadczeniem.
    Chętnie przeczytam Twoje recenzje.

    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia