wtorek, 17 stycznia 2012

Zapowiedź recenzji Palety cieni od KKcenterHK plus mała niespodziewajka ;)))

Niedawno od KKcenterHK.com otrzymałam paletę cieni Kiss Beauty 36 Color Baked Eyeshadow. Za jakiś czas ukaże się jej recenzja a razem z nią zapewne i makijaże. Dzisiaj dla zachęty zdjęcie wypiekanych cieni:


Poza tym, mam dla Was malutką niespodziankę od KKcenterHK ;)))).

Jeżeli chcecie zamawiać od nich taniej produkty aż o 10%, a jest w czym wybierać: rzęsy, cienie, akcesoria, peruki itp, możecie skorzystać z kuponu. Przy zamówieniu wystarczy wpisać BLGB259FE10. Kupon jest ważny do końca miesiąca czyli do 31 stycznia 2012 roku. :) Wysyłka do Polski jest darmowa.


Pozdrawiam  :)

9 komentarzy:

  1. ale fajna paletka:) gratuluje współpracy i czekam na recenzje i makijaże :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. jak robiłam 'próbne' zakupy, to wysyłka do Polski nie była darmowa...

    OdpowiedzUsuń
  3. Nic tylko czekać na makijaże :)

    OdpowiedzUsuń
  4. jestem tu pierwszy razi bardzo mi się podoba :D
    na 100% będę wpadać częściej ;]
    ii oczywiście obserwuję ;)
    pozdrawiam! ;P

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawe, czy się sprawdzą te cienie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wyglądają całkiem nieźle, więc dołączę do czekających na recenzję :)

    OdpowiedzUsuń
  7. czekam na recenzję, cieni wypiekanych nie mam w sowim kufrze, czasem mnei kusi Glazel

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja też jestem ciekawa jaka to będzie paletka:)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia