środa, 7 marca 2012

małe zakupy ;)

Hej.
Tak żeby było troszkę inaczej niż zazwyczaj, pokażę Wam moje wczorajszo-dzisiejsze zakupy ;)

Wczoraj udało mi się odebrać nagrodę w rossmanie za konkurs, który odbył się na wizażu. Otrzymałam dwie karty po 50zł i nie omieszkałam już z jednej z nich skorzystać ;)

Skończył mi się mój ulubiony korektor pod oczy, więc pierwszą rzeczą którą wrzuciłam do koszyka był korektor mineralny Maybelline, który już od kilku lat namiętnie używam. Recenzję o nim znajdziecie TUTAJ. Oprócz tego zakupiłam już chyba osławioną pomadkę ochronną Carmex o zapachu truskawkowym... uwielbiam truskawki :). Ostatnio moje usta są w strasznym stanie, przez zimno i wiatr na dworze, suche powietrze w domu. Stwierdziłam, że sama sprawdzę, czy na pewno ten Carmex działa :) Muszę przyznać, że po pierwszym dniu używania widzę różnicę :) Zobaczymy za jakiś dłuższy czas, czy efekt nadal będzie się utrzymywał. Mam też świra na punkcie maseczek. Typu Peel Off uwielbiam, dlatego wybrałam Rival de Loop Peel Off Maske :) Wzięłam także maseczkę antytrądzikową z siarką Siarczana Moc :) Nie mogę sobie poradzić z wysypem na mojej twarzy, więc zobaczymy czy wypalenie siarką coś da haha :))
Dobrałam jeszcze waciki :P bo one u mnie znikają w zastraszającym tempie i brakowało kilku złotówek do okrągłych 50zł :)

Dzisiaj udałam się do biedronki na zakupy żywieniowe. Oczywiście nie mogłam wyjść z pustymi rękami :P

Na półce zauważyłam mleczka do demakijażu, wybrałam wygładzające BeBeauty mleczko łagodzące do demakijażu twarzy i oczu do skóry suchej i wrażliwej. Jestem ciekawa jak będzie się sprawował. Miałyście już coś takiego? Do tego zakupiłam kolejną maseczkę :D tym razem Maseczkę Redukującą Trądzik z glinką zieloną z DermoMinerały. Może ona pomoże na moje wypryski :P


Miałyście którąś z tych rzeczy? Jeżeli tak, to jakie są Wasze wrażenia? :)

Pozdrawiam  :)

16 komentarzy:

  1. jestem ciekawa tego korektora z MNY mialam stay24 i bylam zadowolona, mam dream lumi touch i jestem zadowolona i ten mnie ickawi:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ten korektor jest bardzo fajny, od kilku lat go używam :) w sumie też się zastanawiałam nad tym stay24, kusił, nie powiem, ale wybrałam taki który już znam :) Przede wszystkim chodzi mi o zakrywanie cieni pod oczy, bądź bardziej ich rozjaśnienie, na wypryski to u mnie nic nie działa :P

      Usuń
  2. Ferrou kochana na wysyp świetnie działa olejek herbaciany wymieszany z wodą:) To naturalny produkt i mnie naprawdę pomógł:) Więc polecam:)

    A teraz coś ekstra:D

    Z okazji Dnia Kobiet odwiedzam wszystkie blogerki, które obserwuje i składam im życzenia:) Tylko są to życzenia nietypowe bo żeby je przeczytać musisz zajrzeć tu-->

    http://a-girls-guide-to-london.blogspot.com/2012/03/z-okazji-naszego-dnia.html

    Jest to post na moim blogu ale, ale nie jest to żaden wykręt mający na celu zmuszenia Cię do obserwowania mojego bloga czy coś:) Jeśli nie chcesz to nie musisz tam w ogóle zaglądać:) Ale byłoby mi miło gdybyś przeczytała te życzenia:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hhmmm.. a jak się robi ten olejek herbaciany? gdzie się kupuje itp? bo się zainteresowałam :)

      Dziękuję za życzenia :***

      Usuń
  3. Miłego używania :D
    Miałam Carmex ale zwykły cenię sobie ich produkty ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki :)
      jak na razie działanie Carmex'u bardzo mi się podoba :)

      Usuń
  4. Ja się właśnie zastanawiałam, co to jest to takie malutkie z czarną nakrętką, sypki cień? Eyeliner? A tu bum, wyskoczył korektor! ;D Nie miałam okazji zapoznać się z wersją płynną, zawsze używałam sztyftów, ale kto wie, Maybelline słyną z wysokiej jakości :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. korektor przede wszystkim używam pod oczy a tam wolę dać coś płynnego, zazwyczaj te w sztyfcie bardzo obciążają mi skórę :)

      Usuń
  5. ja jestem ciekawa tej maseczki z biedronki,

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. po użyciu postaram się coś na jej temat napisać :)

      Usuń
  6. no właśnie napisz jakie masz wrażenia po tej masce z biedronki...też chciałam kupić ale nie wiem czy jest ok...lubię te płatki ola fajne są !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. płatki wzięłam w sumie pierwsze lepsze :) więc jak na razie nie wypowiadam się ;)
      nie ma problemu, na pewno napiszę kilka słów o tej maseczce :)

      Usuń
  7. Mnie ciekawi ta maseczka-siarkowa moc - widziałam ją ostatnio i wąchałam się nad jej zakupem

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. już raz tej maseczki użyłam :) i nawet nawet fajna jest :) skóra jest dość gładka, jędrna, bałam się wysuszenia, ale nic takiego nie miało miejsca. Jakiejś większej poprawy nie zauważyłam, jeżeli chodzi o ilość wyprysków, ale po jednym użyciu cudów nie będzie :) ważne że nic nowego nie wyskoczyło ;)

      Usuń
  8. Gratuluję takiej fajnej wygranej :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia