poniedziałek, 9 września 2013

Jak pachnie zielona róża? Czyli słów kilka o New Brand Green Rose

Zapach... od niego wiele zależy. Potrafi wprowadzić nas w dobry humor, ale także i w ten zły. Umila nam każdy dzień. Nasze nozdrza są wyczulone na każdą cząsteczkę zapachu. Niektóre chłoniemy wręcz całym ciałem, inne odrzucamy i powodują wręcz zawroty głowy. Zapach jest częścią naszego życia.
My, kobiety, uwielbiamy perfumy. Jeden flakonik to za mało, bo jesteśmy zmienne i tym samym chcemy się otulać inną wonią. Ja ostatnio sięgam po NewBrand Green Rose.



Flakon ma ciekawy kształt, przypomina zielone jabłko - jest to dla nas znak, że w środku jest świeży zapach. Wykonany z solidnego zielonego szkła - solidność sprawdzana,wielokrotnie spadał mi z półki, bo źle go stawiałam. I ani razu się nie rozbił ufff. Po zdjęciu srebrnej nakrętki ujawnia się atomizer, nie zacina się.



Zapach...mi się podoba. Jest świeży, energetyzujący, ale ma też odrobinę nuty orientalnej. Kojarzy mi się z letnimi porankami, kiedy intensywność zapachów jest największa. O dziwo nie jest płaski - rozwija się na skórze, w późniejszym etapie, po świeżej i słodkiej fascynacji, zaznacza się orientalna woń.




Z godziny na godzinę jest coraz mniej wyczuwalny. Ale jedynie przeze mnie. Mąż go czuje na mnie, po przytuleniu się do psa, kota, one pachnie mną ... Mogę rzec, że trwałość niezła.


Gdzie jest dostępny? Zapewne w mniejszych drogeriach. Ale także u dystrybutora, w firmie WIT.
Cena? znajdywałam w internecie różne propozycje; od 8$ w promocji do nawet 40$. Sądzę, że w Polsce kosztuje ok 40zł.

PS. Chciałam być choć odrobinę poetycka... Średnio mi to wyszło, ponieważ nie potrafię opisywać zapachów. Albo coś mi się podoba, albo nie.. co tu więcej można powiedzieć? ;)

Pozdrawiam :)



10 komentarzy:

  1. Uważam, że świetnie opisałaś zapach :)
    Podoba mi się flakonik :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ciekawy, uwielbiam świeże zapachy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie opisany i ten flakonik ciekawy:)

    OdpowiedzUsuń
  4. świeżość plus orient? musi być genialny :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny flakonik :) Choć orient by mi nie odpowiadał :P

    OdpowiedzUsuń
  6. ale wygląda bardzo elegancko :) cudo!

    OdpowiedzUsuń
  7. flakonik bardzo ładny :)
    a tak w ogóle to w sumie rzadkośc spotkac flakonik w takim odcieniu,bynajmniej mi sie tak wydaje..

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładny flakonik,lubię takie zapachy ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. super opisana recenzja, aż mam ochotę się na te perfumiki skusić :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia