piątek, 13 września 2013

Nowe okulary od Firmoo.com

Jestem okularnicą. Od ponad dwóch miesięcy mam jakieś problemy z oczami, szybko się męczą, wieczorem są dość zaczerwienione i żeby zbytnio ich nie obciążać, zdecydowałam się odstawić soczewki. Miałam się zarejestrować do okulisty, ale ciągle mi to wypada z głowy. Albo po prostu w okularach nie jest aż tak źle ;) Przez ten okres polubiłam się jeszcze bardziej ze swoimi okularami, jednak ostatnio zaczęłam intensywnie myśleć o kupnie nowych oprawek, aby zależnie od humoru mieć wybór. Z pomocą przyszedł Antonio z firmoo.com. Jest to już kolejna współpraca z nimi i za każdym razem byłam zadowolona z kontaktu, obsługi i przede wszystkim z produktu. Teraz był tak samo, pełen profesjonalizm.



Tym razem wybrałam dość ciekawe oprawki, bo dwukolorowe: czarno czerwone. Przód jest czarny na wierzchu, natomiast w środku czerwony. Boki na wierzchu są czerwone, natomiast w środku mają grafikę. Wyglądają bardzo interesująco i przykuwają uwagę. Wykonanie bardzo solidne, zachowano perfekcję w detalach.


Oprócz okularów otrzymałam etui, woreczek na okulary, ściereczkę do czyszczenia szkieł oraz zapas śrubek i mini śrubokręt do ich ewentualnego wkręcania - czyli mam wszystko, co jest potrzebne okularnicy.


Na stronie wybór oprawek jest przeogromny, poza tym, wcześniej przed zakupem można wgrać swoje zdjęcie i wirtualnie dopasować okulary. Każda sztuka jest dobrze opisana oraz uwieczniona realnymi zdjęciami. Aby tego było mało, dla nowych klientów przygotowano promocję - przy pierwszym zamówieniu dostawa jest gratis.



Jak Wam się podobają moje nowe okulary? Pasują? ;)

Pozdrawiam :)


24 komentarze:

  1. Świetne są :) I bardzo Ci pasują :) Ja od ponad dwóch lat mam okulary Red or Dead-zakochałam się w nazwie, a drugą parę z SpecSavers. Ale niedługo chyba się na wymianę pokuszę :) Widziałam kiedyś bryle z mapą nowojorskiego metra :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pieknie podkreslaja Twoje oczy <3 Pozdrawiam i zapraszam w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pasują! Bardzo Ci w nich do twarzy.

    OdpowiedzUsuń
  4. Pasują, mam podobne, tylko że czarno-białe :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. czarno biale też muszą świetnie się prezentować :)

      Usuń
  5. Super w nich wyglądasz :) Mam podobny problem z oczami i soczewkami ostatnio, chyba też muszę je odstawić i pomyśleć o nowych oprawkach,by było milej nosić okulary :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :))) zawsze to jest dobry powód do zakupu nowych oprawek :)

      Usuń
  6. Naprawdę Ci pasują i do tego są bardzo ładniej :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pasują idealnie. Bardzo ładnie ci w okularach :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne okulary :D
    Pasują do Ciebie idealnie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Super :) też noszę okulary i wybór oprawek to dla mnie koszmar, te są świetne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. znam ten ból ;) w sklepie nic nie mogę sobie wybrać :)

      Usuń
  10. Mam dokładnie te same okularki z Firmoo :) Generalnie jestem z nich zadowolona, tylko są chyba ciutkę za szerokie, a już bardziej nie umiem ich dopasować :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja mam dość szeroką twarz więc u mnie są idealne :)

      Usuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia