wtorek, 6 maja 2014

Subtelny makijaż wieczorowy - Krok po Kroku

Ostatnio pogoda nas nie rozpieszczała. Otaczające kolory wykorzystałam w makijażu, który jest dość ponury, jednak gdzie nie gdzie przebija się słońce. Za to odpowiada pomarańcz, który połączyłam ze stalowo-niebieskim cieniem. Może kolorystyka nie rzuca na łopatki, to w tym makijażu dobrze się czułam. Nie było zbyt mocno, ale jednak wyraziście. Zapraszam na tutorial (możecie go także znaleźć na portalu http://www.glam-express.com [klik])



Makijaż krok po kroku:
1. Na całą ruchomą powiekę nakładam różowy cień z żółtym połyskiem.
2. W zewnętrznej części powieki nakładam stalowo-niebieski cień.
3. Załamanie powieki podkreślam brązowym cieniem.
4. Rozcieram kolory między sobą, aby były ładne przejścia między nimi.
5. Za pomocą pomarańczowego cienia rozcieram górną granicę cieni. Nakładam ten kolor także w wewnętrznym kąciku.
6. Białym cieniem rozświetlam kąciki wewnętrzne oraz obszar pod łukiem brwiowym.
7. Podkreślam dolną powiekę za pomocą niebieskiego oraz beżowego cienia.
8. Podkreślam brwi. Wzdłuż górnej linii rzęs maluję linerem kreskę.
9. Czarną kredką przyciemniam wodną linię. Tuszuję rzęsy.



Lista kosmetyków:
  • podkład Revlon Colorstay 150 Buff
  • korektory Kryolan Dermacolor Camouflage Rainbow #2
  • korektor Dermablend Professional Cover Creme #Warm Beige
  • puder sypki Glazel Super Finishing Powder
  • bronzer Diorskin Nude Tan Sun Powder #003
  • cienie Glazel : biały, beżowy, brązowy, stalowo-niebieski, niebieski, pomarańczowy;
  • różowy cień z jasno żółtym połyskiem z paletki Sleek
  • cień do brwi Inglot Brow Powder #567
  • liner w pisaku Kobo Intense Pen Eyeliner #Black
  • czarna kredka Deni Carte
  • tusz do rzęs Max Factor 2000 Calorie
  • błyszczyk Kobo Long Lasting Glass Shine #203 Pearly Rose






Mam nadzieję, że makijaż przypadł Wam do gustu ;)

Pozdrawiam :)



12 komentarzy:

  1. pięknie! strasznie żałuję, że ja nie mam zdolności do wykonania takiego makijażu ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny makijaż, jestem zachwycona :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny :) Gdybym ja tak umiała....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pędzelki w dłoń i do dzieła :) naprawdę makijaż nie jest trudny

      Usuń
  4. Śliczny, to połączenie idealnie trafiło w mój gust:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :) Miło to słyszeć od Ciebie :)

      Usuń
  5. Przepięknie! Bardzo mi się podoba to połączenie i sposób nałożenia cieni! Prześliczna kreska <3 Jeju, długa droga przede mną jeszcze, żeby taką namalować...

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne zestawienie! Dlaczego nie rzuca na łopatki? Fakt, pawie oko to nie jest ale szalenie seksowny efekt końcowy.Bardzo mi się podoba.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. W kosmetykach cenię sobie przede wszysktim jakość, dlatego korzystam wyłacznie z oferty https://eveline.pl/pielegnacja-twarzy/wiek/pielegnacja-twarzy-powyzej-50-roku-zycia. Mam bardzo specyficzną cerę i większość kosmetyków po prostu mi szkodzi, a w ich ofercie znalazłem produkty dla siebie.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia