czwartek, 11 października 2018

SHINYBOX WRZESIEŃ - COŚ PIĘKNEGO

Czy też macie wrażenie, że z czasem coś się dzieje? Jeszcze niedawno rozpoczynał się wrzesień, a teraz już nastał październik. Ostatnio jestem tak zalatana, że dni zaczęły mi się zlewać w jedno. I nagle sobie uświadomiłam, że mamy kolejny miesiąc, a prezentacja jeszcze wrześniowego pudełka SHINYBOX nie nastąpiła na blogu. Takie zaległości należy jak najszybciej nadrobić, zatem jestem. 




Przyznam się, że zawartość ShinyBox 'Coś Pięknego' mi się spodobała, jest kilka nowych marek, kosmetyków, które lubię. Nawet znalazło się coś dla mojego męża, choć wiem, że nie każda subskrybentka będzie zadowolona. Aby nie przeciągać, tak na szybko, zobaczcie co ciekawego znalazłam w boxie.

Ostatnio bardzo polubiłam wszelakie olejki do twarzy lub/i ciała. Stąd bardzo się ucieszyłam, gdy w boxie znalazłam COUGAR Olejek do twarzy z brazylijską papają oraz kwasem hialuronowym oraz HIALU PURE Serum z kwasem hialuronowym 3%. Oba produkty zawierają kwas hialuronowy więc nie do końca jestem pewna, czy mogą być stosowane łącznie. Pierwszy olejek ma ciekawy skład. Okazuje się, że brazylijski olej z papai ma zdolność przenikania głęboko w warstwy skóry, dzięki czemu osiąga fenomenalne rezultaty.



Aussie każdy z nas zna, natomiast ja do tej pory nie miałam sposobności zapoznać się bliżej z tą firmą. Dzięki wrześniowemu pudełku trafiły do mnie aż dwa produkty:Miracle Moist szampon do włosów suchych oraz Intensywna odżywka do włosów zniszczonych. Taki akurat mam typ włosów, więc mam nadzieję, że obietnice producenta zostaną spełnione. A obiecuje wiele: gładkie, miękkie i błyszczące włosy.



W pudełku jest jeszcze jeden kosmetyk przeznaczony do pielęgnacji włosów, O'HERBAL Maska zwiększająca objętość cienkich włosów. Te produkty często są dołączane do boxa a ich wielka pojemność sprawia, że mam trudności, aby je zużyć. Maska leci w świat, bo mam jedno opakowanie z poprzednich pudełek, które czeka w kolejce.



Tym produktem jestem zaintrygowana. Nigdy nie miałam jakiś większych wymagań od antyperspirantów - byle żeby działał oraz nie pozostawiał plam na ubraniach. BEAUTE MARRAKECH Dezodorant naturalny ałunowy w spray`u to dla mnie nowość, nigdy takich kosmetyków nie używałam. Ałun to naturalny minerał górski składający się ze związków glinu, jednak w przeciwieństwie do soli glinu występujących w dezodorantach nie przenika przez skórę, tworzy jedynie cienką warstwę na jej powierzchni. Wykazuje działanie ściągające, antyseptyczne i przeciwbakteryjne, dzięki czemu doskonale zwalcza przyczyny powstawania przykrego zapachu potu. Działa antybakteryjne i dezynfekująco. Dezodorant nie pozostawia plam oraz jest w 100% naturalny.



W Shinybox już się pojawiały kosmetyki BIOTANIQE, często je używam w codziennej pielęgnacji np. żel do mycia twarzy. Używałam już chyba wszystkie ich rodzaje. Tym razem otrzymaliśmy Naturalny krem odżywczy. Skład jest oparty na świeżej wodzie proaQua z technologią probiotyczną, która w inteligentny sposób wspiera mikroflorę skóry, długotrwale i dogłębnie nawilża oraz odżywia ją i chroni. Wzbogacony o D-Panthenol i wyjątkowo bogaty w kwasy Omega-6, witaminy i minerały Olej z Opuncji Figowej, który pozostawia skórę wygładzoną i silnie zregenerowaną. Aktywnie łagodzi podrażnienia, chroni przed przesuszeniem. Odpowiedni dla skóry twarzy i ciała. Bogaty w bezpieczne składniki odżywcze jest przyjazny skórze wrażliwej. Lekka konsystencja szybko się wchłania, pozostawiając na skórze miłe, aksamitne odczucie. Opis zachęca do użycia.



Za bardzo nie mogę rozkminić, dlaczego ten kosmetyk znalazł się w boxie. Chodzi o STR8 Ahead odświeżający żel pod prysznic dla panów. Ja wiem, że także panowie zamawiają ShinyBox, jednak sądzę, że ponad 90% subskrybentów to kobiety. Z tym produktem nie mam problemów, zużyje go mój mąż, natomiast co mają począć singielki?



Każda Ambasadorka otrzymała dodatkowo odżywkę do paznokci Pablo Color Vitamin Conditioner to Brittle Nails z witaminami A, E, C oraz B5 oraz z filtrem UV.  Zobaczymy co ona potrafi.



Co sądzicie o zawartości tego pudełka?

Pozdrawiam 


30 komentarzy:

  1. Ja jestem ze swojej zawartości bardzo zadowolona ;) Moim zdaniem chyba najlepsze pudełko dotychczas ;) Wydaje mi się nawet, że żaden kosmetyk nie poleci w świat :D Mam wrażenie, że ShinyBox ostatnio znacznie poprawiło swój poziom ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie jedynie ta maska poleci, przyznam się że mam już tyle preparatów do włosów, że aby wsztstko zużyć musiałabym myc włosy conajmniej trzy razy dziennie 😁

      Usuń
  2. Według mnie w większości to są podstawowe akcesoria kosmetyczne i powinna je posiadać każda kobieta. Bardzo chętnie bym przytuliła tak BOX :).

    OdpowiedzUsuń
  3. Zastanawiam się czy taki olejek do twarzy dobrze się wchłania i czy za bardzo nie natłuszcza skóry z problemami.

    OdpowiedzUsuń
  4. Same cuda! Na pewno wiele z nich by mi sie spodobalo :) pozdrawiam i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ooo, zawartość bardzo fajna! Pierwszy raz od dawna aż tak mi się podoba :)

    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Your article is very interesting.
    Want to make your own website!!!
    Contact Essencesoftwares the Top website development company in Gurgaon.

    OdpowiedzUsuń
  7. Very nice information, It is valuable and useful to so many people. I am waiting for your next Article. Get In Touch with Us:

    Read More:- Study Abroad Consultants in Gurgaon
    Study In Australia
    Study in USA
    Study in Newzeland
    Study in Canada

    OdpowiedzUsuń
  8. This is the best topic and I like your blog So I will say you that pls continue this bcoz we need more posts like this type of blog.

    CBD for pets
    Cannabidiol for pets
    Weed store in Windsor

    OdpowiedzUsuń
  9. Nasha Mukti Kendra Bilaspur is a leading rehab center that offers comprehensive and personalized treatment plans to address a wide range of addictions, including alcohol, drugs, and tobacco. The center boasts a team of experienced and compassionate professionals who work tirelessly to ensure that each patient receives the best possible care.

    OdpowiedzUsuń
  10. Al-Ameen Pest Control offers top-tier pest control services catering to the residents of Sharjah and Ajman. Our expert team specializes in effective and comprehensive solutions for a variety of pests, including ants and mosquitoes. If you're dealing with an ant infestation in Ajman or require mosquito control service near me, our dedicated services have you covered. We pride ourselves on utilizing advanced techniques that prioritize both the safety of your environment and the effectiveness of the treatment. With a commitment to delivering exceptional results, Al-Ameen Pest Control is your trusted partner in eliminating pests and ensuring your peace of mind. Say goodbye to unwanted intruders with our reliable and professional pest control services in Sharjah.

    OdpowiedzUsuń
  11. Prime Pest Solutions is your trusted partner for effective pest control Truganin and Melbourne. Our expert team specializes in rat removal, ensuring a pest-free environment for your rental property. We understand the unique challenges that property owners face when dealing with pests, which is why we offer tailored solutions to safeguard your investment. Don't let unwanted pests compromise the integrity of your rental property. Our professional pest control rental property services encompass a wide range of solutions, from rat removal Melbourne to comprehensive pest management in Truganina. With Prime Pest Solutions, you can rest assured that your rental property will be well-protected against pests, creating a safe and comfortable living space for your tenants.

    OdpowiedzUsuń
  12. Experience hassle-free house moving with MoveX, one of the top furniture removal companies Auckland. Our professional team understands the importance of a smooth transition, offering comprehensive solutions for your relocation needs. Whether you're shifting within the city or across regions, our specialized house moving trucks ensure the safe transport of your belongings. As a trusted partner, With NZ Van Lines Auckland we provide exceptional moving services. Our commitment to quality and reliability sets us apart in the industry. Enjoy a stress-free move with MoveX - your go-to choice for furniture removal in Auckland.

    OdpowiedzUsuń
  13. Discover the ultimate solution for hassle-free car removals on the Sunshine Coast with Top Dollars For Cars. If you're seeking to sell old car for cash, look no further. Our expert team offers seamless and efficient car removal services, ensuring you receive the best value for your vehicle. We specialize in providing top dollar payouts for old cars, making the process lucrative and straightforward. Bid farewell to the inconvenience of an unused car and embrace the opportunity to earn cash in return. Choose Top Dollars For Cars for swift and lucrative car removals Sunshine Coast.

    OdpowiedzUsuń
  14. Discover the ultimate solution for all your abandoned car collection and car removal needs in Brisbane with TopDollarsForCars. Our dedicated team specializes in scrap vehicle pickup, providing you with top-dollar compensation for your unwanted automobiles. We pride ourselves on offering swift and hassle-free services, ensuring the prompt removal of your old, damaged, or abandoned cars. With Car Removals Brisbane as our forte, we make it convenient for you to free up valuable space while also earning cash in return. Trust us for eco-friendly disposal and recycling of scrap vehicles, contributing to a greener tomorrow. Contact us today, and let us turn your unwanted cars into instant cash with our professional and efficient abandoned car collection services.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia