wtorek, 8 lipca 2014

Kolorowy makijaż krok po kroku

Wzięło mnie ostatnio na kolory, jednak koncepcja w trakcie malowania trochę mi się zmieniła. Na górnej powiece użyłam raczej przygaszonych kolorów, natomiast na dolnej tych żywych. Do tego czarna kreska, przyciemniona linia wody, dobrze wytuszowane rzęsy i osiągnęłam nawet ciekawy wieczorowy letni  makijaż. Podoba się?



Makijaż krok po kroku:
1. Podkreślam brwi. Na całą powiekę aplikuję bazę pod cienie. Białym cieniem rozświetlam kącik wewnętrzny powieki oraz obszar pod brwiami.
2. Zielony cień nakładam na wewnętrzną połowę powieki, natomiast bordowy cień na resztę powieki.
3. Rozcieram granicę między kolorami.
4. Brązowy cień nakładam w załamaniu powieki oraz w zewnętrzny kącik.
5. Rozcieram brązowy cień. Za pomocą matowego beżu rozcieram górną granicę cieni. Ponownie nakładam biały cień w wewnętrzny kącik.
6. Na środek powieki nakładam jasno fioletowy błyszczący pigment.
7. Podkreślam dolną powiekę niebieskim oraz żółtym cieniem.
8. Linerem wzdłuż górnej linii rzęs rysuję kreskę. Linię wody przyciemniam kredką.
9. Tuszuję rzęsy.




Lista kosmetyków:

  • podkład MAP 2NB
  • korektory Kryolan Dermacolor Camouflage Rainbow #2
  • puder sypki Glazel Super Finishing Powder
  • bronzer Mineral Enhancer #Cool Kiss
  • róż Clinique Fresh Bloom 04 Plum Poppy
  • baza pod cienie Kobo Eyeshadow Base
  • zielony cień Inglot
  • żółty cień z paletki Technic
  • cienie Glazel: biały, brązowy, bordowy
  • pigment Mac: niebieski, fioletowy
  • beżowy cień Mariza
  • cień do brwi Inglot Brow Powder #567
  • liner w pisaku Kobo Intense Pen Eyeliner black
  • czarna kredka Deni Carte
  • tusz do rzęs MaxFactor 2000 Calorie Mascara
  • konturówka do ust Deni Carte #110
  • pomadka Golden Rose Velvet Matte #04
  • błyszczyk Rouge Bunny Rouge Glassy Gloss #078  

 



Makijaż możecie także znaleźć na portalu http://www.glam-express.com/ [klik]


Pozdrawiam :)


12 komentarzy:

  1. Piękne wyszło. Przejrzałam całego bloga i łał. Masz wielki talent! Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. wygląda jak tęcza, śliczny ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie malujesz;)
    musze iśc na jakiś kurs wizazu, ale jestem chyba bez talentu ;p

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny i jednocześnie odważny makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  5. doskonały, kolory mnie zachwycają, aż chciałoby się je wszystkie przygarnąć :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękny makijaż! Boże, kiedy ja będę potrafiła tak się umalować...

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo dziękuję za miłe słowa :***

    OdpowiedzUsuń
  8. Zawsze podobają mi się twoje makijaże :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia