czwartek, 10 lipca 2014

Beżowe LOVE

Od jakiegoś czasu chodził za mną beż na paznokciach. I gdy zobaczyłam w necie ten lakier, to pokochałam. Pokochałam tak mocno, że musiałam go mieć. Korzystając z nocnej promocji na colorowo.pl jako pierwszy trafił do koszyka. Mowa tu o Colour Alike #520 Cumel. 



Jaki jest Cumel? Piękny! Bo to nie jest typowo czysty beż. Byłoby zbyt płasko. Widoczne są wyraźne różowe tony, które sprawiają, że ten lakier jest tak nietypowy. Dodatkowo przy lakierach CA do niczego nie mogę się przyczepić. Aplikacja jest bardzo łatwa, konsystencja lakieru odpowiednia, szybko schnie, bardzo długo się utrzymuje. IDEAŁ!



Gdy mam już dość kolorów, to sięgam właśnie po ten lakier. Dzięki niemu paznokcie wyglądają na zadbane, elegancko, subtelnie. Oj tak, zaliczam go do ulubieńców!

Macie w swoich zbiorach takie kolory, czy raczej wybieracie inne odcienie?


Pozdrawiam :)





42 komentarze:

  1. Mam dużo takich lakierów :) w ogóle uwielbiam nude na paznokciach i pomimo tego, ze posiadam wiele kolorowych lakierów,
    Najcześciej sięgam po jakiegoś nidziaka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja własnie takich zbytnio nie miałam i mnie tak ciągnęło do nich :) ten lakier to miłe odsapnięcie od kolorów :)

      Usuń
  2. Ja właśnie na lato uwielbiam takie odcienie jasne :) Piękny kolor :) Ja jednak robię sobie hybrydy na paznokciach wtedy wiem, że lakier wytrzyma mi 3 tygodnie na pewno :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hybrydy nie miałam nigdy. choć jest to jakieś ułatwienie i komfort :) Jednak kolor móglby mi się znudzić po kilku dniach :)

      Usuń
  3. Kolor świetny na codzień ;) uwielbiam takie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię takie delikatne kolory.

    OdpowiedzUsuń
  5. ale masz piękny kształt paznokcia :)
    jak je piłujesz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. za bardzo nie wiem jak odpowiedzieć na to pytanie :) piłuję je do takiego kształtu :P W sumie nie znam się zbytnio :)

      Usuń
  6. Wspaniałe i bardzo ładny kształt :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :) kształt taki zawsze mam bo innego nie potrafię sobie zrobić :)

      Usuń
  7. Rzeczywiście taki kolor moze dzialac cuda nawet na niej zadbanych paznokietach :) buziaki, zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kolor jest boski i co najlepsze zawsze wszędzie będzie pasował :)

      Usuń
  8. naczytałam się sporo negatywów na temat lakierów Colour Alike, a tu taka skuteczna zachęta z Twojej strony! Odcień jest prześliczny!!! lecę na zakupy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja w sumie nie trafiłam na negatywne opinie, wręcz przeciwnie. :) Jestem z nich zadowolona :)

      Usuń
  9. na żywo wygląda jeszcze ładniej :)

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo ladny kolor no i same paznokcie sa super!!

    OdpowiedzUsuń
  11. A miałam go kupić i w końcu odpuściłam :( Bałam się że nie będzie ładnie kryć, ale u Ciebie widzę, że całkiem niepotrzebnie.

    OdpowiedzUsuń
  12. Takie kolory na paznokciach uwielbiam <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękny! Chodziłam wokół tego odcienia, ale go nie wzięłam, o ja głupia!

    OdpowiedzUsuń
  14. Jest przepiękny <3 Coś takiego widziałam kiedyś "na mieście" u jakiejś dziewczyny i od razu mi się spodobał taki kolor, a teraz Ty podpowiadasz gdzie mogę go kupić :D Chyba się skuszę :D

    OdpowiedzUsuń
  15. przepiękny kolorek , takie lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Uwielbiam takie kolory na paznokciach, jest piękny! :) jestem jeszcze fanką kamlota z serii PZN :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Piekny naturalny kolor pasowałby do mojej sukienki :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia