poniedziałek, 10 listopada 2014

'Night Out' - makijaż krok po kroku & My Secret paleta cieni

Kiedyś nie lubiłam fioletów. W sumie za żadnymi kolorami nie przepadałam - istniała dla mnie tylko czerń :) Jednak z czasem wydoroślałam i odkryłam, że fiolety do mnie pasują - świetnie podkreślają tęczówkę oka. Tę paletkę chciałam od początku wziąć w obroty, bo kolory są dla mnie idealne. My Secret Natural Beuaty Eyeshadow Palette Night Out ma tak skomponowane kolory, że można wykonać nią zarówno makijaż dzienny, jak i wieczorowy. Pigmentacja mnie nie zawiodła, aplikacja także - świetnie się je nakłada i rozciera. Przygotowałam makijaż krok po kroku, idealny na wieczorne wyjścia. 
 



Makijaż krok po kroku:
1. Podkreślam brwi. Na całą powiekę aplikuję bazę pod cienię. Zewnętrzny kącik oraz załamanie powieki podkreślam wrzosowym cieniem.
3. W zewnętrznej części wzdłuż linii rzęs nakładam fioletowy cień.
4. Na resztę powieki aplikuję lawendowy cień, porządnie rozcieram przejścia między cieniami oraz górną granicę cieni. W wewnętrzny kącik nakładam beż.
5. Wzdłuż górnej linii rzęs maluję linerem kreskę, natomiast linię wody rozświetlam beżową kredką.
6. Tuszuję rzęsy.



Lista kosmetyków:

  • Foundation Revlon Colorstay #150 Buff
  • Kobo Professional Modeling Illuminator #101
  • Kobo Professional Translucent Loose Powder
  • W7 Honolulu Bronzing Powder
  • Kobo Professional Eyeshadow Base
  • My Secret Natural Beuaty Eyeshadow Palette Night Out
  • Inglot Brow Powder #567
  • Paese beige pencil
  • My Secret 3D Effect Volume Mascara
  • My Secret Waterproof Eyeliner
  • Wibo  Lip Lacquer Rock With Me #2




A tak prezentuje się paletka cieni  My Secret Natural Beuaty Eyeshadow Palette Night Out:



Ten makijaż ukazał się także na portalu glam-express.com [klik]


Pozdrawiam :)

 

15 komentarzy:

  1. Bardzo dobrze, że przekonałaś się do fioletów, ponieważ wyglądasz w nich rewelacyjnie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam fiolety na oku <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Ślicznie w tym fioecie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolory na prawdę mnie zachwyciły! :) Bardzo lubię wszelkie odcienie fioletu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kolorystyka zachwycająca naprawdę ;) mysle, ze to super pomysl na wieczorne wyjscie ;) pozdrawiam, zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. super, musze je zrecenzowac :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie :) Sama chetnie bym sie tak pomalowała :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo Ci pasują fiolety ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. u mnie fiolecik by nie przeszedł, i tak dziewczyny patrzą się na mnie dziwnie jak za bardzo zaszaleję nawet z neutralnymi kolorami ;D Ale u Ciebie i na zdjęciach wygląda cudnie:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kocham fiolety <3
    Makijaż piękny!

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękny makijaż, bardzo podoba mi się sposób cieniowania! <3
    Kolory rzeczywiście piękne!

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia