czwartek, 2 kwietnia 2015

Najczęściej czytane - TOP3 MARZEC

W marcu nie 'spłodziłam' zbyt wielu notek, jednak kilka z nich przypadło Wam do gustu i chętnie je czytaliście. Zapraszam na comiesięczne zestawienie TOP 3 Najczęściej czytane.

1. Co nowego u Wibo? Wiosenne nowości


 Dużo nowości :) Wśród nich można znaleźć perełki. Polecam rozświetlacz, daje bardzo ładny efekt na policzkach.




 

2. Kobo Professional: Matt Bronzing & Contouring Powder #311 Nubian Desert oraz Transparent Matt Powder #312 Transparent


 Po puder i bronzer sięgam codziennie. Niedawne nowości firmy Kobo bardzo przypadły mi do gustu. Jeżeli jesteście ciekawe dlaczego, to zapraszam.

 
3. A little bit of teal - Makijaż krok po kroku


 I jest makijaż. Bez szaleństw kolorystycznych, raczej na codzień. A przede wszystkim jest bardzo łatwy do wykonania.










Mam nadzieję, że w kwietniu częściej będę się pojawiać, przynajmniej mam takie plany :) Trzymajcie kciuki ;)

Pozdrawiam :)


 

5 komentarzy:

  1. Cudowny makijaż, jestem pod wielkim wrazeniem!

    OdpowiedzUsuń
  2. Chciałabym umieć robić takie piękne makijaże, a tu wstyd się przyznać ale z kreską eyelinerem kiepsko.. ;) lubię Twojego bloga :) obserwuję

    OdpowiedzUsuń
  3. Jesteś taka zdolna, powinnaś kręcić tutoriale na YT!!!!

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia