wtorek, 11 sierpnia 2015

Ziaja Oczyszczanie Liście Manuka: Żel z peelingiem oczyszczający pory na dzień i na noc

Swego czasu w blogosferze było głośno o kosmetykach Ziaja Liście Manuka. Także miałam na nie chętkę, jednak ciężko mi było je znaleźć w stacjonarnych sklepach. Na szczęście 'boom' się skończył i praktycznie w każdym sklepie oferującym produkty Ziaji teraz jest ich dostatek. Firmę lubię i kilka ich kosmetyków służy mi od lat, więc z wielką nadzieją sięgnęłam po żel z peelingiem oczyszczający pory na dzień i na noc. Akurat potrzebowałam porządnego zdzieraka, a opinie o tej serii kosmetyków są bardzo zachęcające. Ciekawe, czy ten produkt mnie zadowolił?


Producent obiecuje naprawdę wiele, opis jest bardzo zachęcający do sięgnięcia po ten żel. Przeznaczony jest on do cery normalnej, tłustej i mieszanej. Substancje czynne, takie jak ekstrakt z liści Manuka oraz zinc coceth sulfate mają działanie antybakteryjne i głęboko oczyszczają. 

Czego powinniśmy się spodziewać po zastosowaniu żelu peelingującego?
- oczyszczone pory skóry oraz skuteczne usunięcie nadmiar sebum,
- pobudzenie złuszczania martwych komórek naskórka,
- wspomaganie redukcji zaskórników,
- działanie nawilżające i łagodzące,
- poprawienie wyglądu powierzchni skóry.



Peelingów miałam wiele, jednak te zamknięte w pojemniczkach z pompką są jak dla mnie najbardziej poręczne. W szybki sposób można dozować odpowiednią ilość płynu. Produkt jest średnio gęsty z dużą ilością ostrych drobinek peelingujących, dobrze się pieni. Zapach ma lekki, świeży, przyjemny. Skóra po zastosowaniu peelingu jest świeża, gładka, nie wysuszona, lekko ściągnięta. Oczyszczał twarz z makijażu, zanieczyszczeń oraz nadmiaru sebum. Zużyłam całą buteleczkę, ale niestety nie poradził sobie z martwym naskórkiem i zaskórniakami. Musiałam sięgać po elektryczną szczoteczkę, aby doprowadzić moją cerę do porządku. Na szczęście nie pogorszył jej stanu, nie zapychał, nie pojawiały się nowe niespodzianki na twarzy, nie podrażnił.
 

Moim zdaniem peeling jest przeciętny, jeżeli nie potrzebujecie dogłębnego oczyszczania, to Wam się spodoba. Jednak jeżeli oczekujecie czegoś więcej, to warto sięgnąć po inny produkt.


A Wy których produktów Ziaja Liście Manuka używałyście? Jestem ciekawa Waszych spostrzeżeń. 

Pozdrawiam :)

8 komentarzy:

  1. Ja mam zwykły żel oczyszczający z tej serii i dobrze się spisuje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Żel oczyszczający Manuka spisuje sie bardzo dobrze. Skoro ten peeling nie przypadł Ci do gustu, to jaki polecasz? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. naturalny korund zmieszany z kwasem hialuronowym lub 'jakimś' żelem :)

      Usuń
  3. Ja od wczoraj zaczęłam z tej serii stosować krem na noc :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Manuka kojarzy mi się z miodem, który ma dobre właściwości także dla skóry. No, możę w kosmetykach nie spelnia sie to do konca :/ pozdrawiam i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia