sobota, 1 sierpnia 2015

Najczęściej czytane - TOP 3 LIPIEC

Kolejny miesiąc za nami. Tak jak połowa wakacji. Te comiesięczne topy pokazują, jak ten czas szybko leci. 

Zapraszam Was na trzy posty, które najbardziej Wam przypadły do gustu w poprzednim miesiącu.


Nie mogło być inaczej. Posty z nowościami sama lubię oglądać, więc nie dziwię się, że tak chętnie zaglądacie. Jeżeli chcecie zobaczyć co do mnie przybyło w czerwcu, to klikajcie w link :)









Jeżeli lubicie metaliczne lakiery, to te produkty na pewno Wam się spodobają.










Paletka tych cieni, a także makijaż nią wykonany przypadły Wam do gustu.










Już za kilkanaście godzin przywitam się z naszym polskim morzem. Czas na porządny wypoczynek! W związku z tym przez najbliższe dni nic się nie będzie pojawiać na blogu. Być może jeden wpis, który mam prawie przygotowany, ale nie obiecuję, nie wiem czy znajdę czas ;) Prognoza pogody jest bardzo obiecująca, więc nudzić się nie będę.   Jeżeli chcecie być ze mną na bieżąco, to na pewno znajdziecie mnie na instagramie, będę tam relacjonować urlop. Czyli spodziewajcie się zdjęć morza i piasku.
To ja już uciekam. Prawie jestem już spakowana, jednak co chwilę przypominam sobie, że o czymś zapomniałam :) Wy także wypoczywajcie :) .

Pozdrawiam :)

 

2 komentarze:

  1. Biegnę czytać o metalicznych lakierach :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Życzę Ci miłego wypoczynku nad morzem, ja wróciłam w sobotę- przez tydzień miałam beznadziejną pogodę- lało, wiało i było okropnie zimno, mam nadzieję, że złapiesz dużo słoneczka ;) Czekam niecierpliwie na nowe posty :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia