niedziela, 27 grudnia 2015

Połyskujące Indygo

Święta, święta i po świętach. Jak Wam one minęły? Mikołaj przyniósł dużo prezentów? U mnie było miło, choć czuję się przejedzona. Dzisiaj postanowiłam siedzieć w domu i odpoczywać. Poświęcam czas sobie i najbliższej rodzinie. 


Zaraz też jest koniec roku i Sylwester. Mam w planach pokazać Wam jakiś fajny, brokatowy makijaż. Jeżeli chodzi o sylwestrowe mani, to będzie ciężko. Wszystkie paznokcie musiałam skrócić. Jednak udało mi się zrobić zdjęcia przepięknego ciemnego lakieru My Secret Glam & Shine Nail Polish 260 Purple Sparkle, który towarzyszył mi w świąteczne dni. Myślę, że też dobrze będzie się spisywał przy całonocnym sylwestrowym szaleństwie.

 

W tym lakierze zauroczył mnie indygowy kolor: piękna połyskująca mieszanka granatu i fioletu. Ma bardzo wysoki połysk, przez to prezentuje się elegancko. Aplikacja jest bardzo przyjemna, do pełnego krycia wystarczą dwie warstwy, szybko schnie. Jedyną jego wadą jest trwałość. Niestety po dwóch dniach zaczął bardzo odpryskiwać. Jednak myślę, że to też przez to, że nie użyłam żadnej bazy ani topu. Te dwa produkty powinny pomóc.



Lubicie takie połyskujące lakiery? Jakie mani będzie Wam towarzyszyć w ostatnim dniu roku?

Pozdrawiam :)



19 komentarzy:

  1. Bardzo lubię takie kolory. Mam podobny z Bell i często go nosiłam w ciągu ostatnich kilku miesięcy. I na pewno będzie mi towarzyszył jeszcze chwilę. A u mnie na paznokciach poza tym często goszczą czerwienie i pastele ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Rzeczywiście kolor przepiękny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Są sliczne. Będą idealne na Sylwestra ;) pozdrawiam i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie wyglądają te pazurki ;)
    Pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion :) ♡

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczny kolorek. Czy możesz polecic mi lampę do zdjęć? Jakiej używasz? Może mogłabyś podesłac mi link, byłabym bardzo wdzięczna.

    OdpowiedzUsuń
  6. Połyskujące Indygo wygląda pięknie! ja dziś zrobiłam sobie srebrno-niebieskie pazurki z brokatem na Sylwka ! pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Na paznokciach prezentuje się rewelacyjnie:) U mnie lakiery tej marki także szybko odpryskują, ale top coat z Golden Rose rozwiązuje problem:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u mnie raczej ładnie się trzymają. Tutaj albo trwałość jest słabsza, albo coś nie tak zrobiłam :)

      Usuń
  8. wow, jest wprost przepiękne, uwielbiam takie lakiery:)

    OdpowiedzUsuń
  9. kolor petarda. !! :) strasznie takie mi się podobają. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. O fajny jest, taki właśnie zimowy czy nawet sylwestrowy :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękna śliwka! Szalenie mi się podoba

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia