sobota, 9 kwietnia 2016

Delikatny fiolet

Fioletów na blogu jest dużo dlatego, że uwielbiam ten kolor na powiekach. Podbija mi zieleń tęczówek. A pomyśleć, że kilka lat temu preferowałam tylko czerń i grafit w makijażu :) Człowiek dorośleje. 

 


Tym razem połączyłam delikatny fiolet z połyskującym jasnym żółtym cieniem. Do makijażu użyłam duochromowych cieni i dzięki temu makijaż jest nietuzinkowy. Do tego kolory świetnie się ze sobą połączyły i przejścia między nimi są bardzo łagodne. Na dolną powiekę nałożyłam brzoskwinię, aby troszkę przełamać słodką górną powiekę. Nieodłącznym elementem makijażu jest kreska, która tym razem nie wyszła idealnie, linia nie jest tak gładka jakbym tego oczekiwała. Jednak, aby ją poprawić, musiałabym zmyć cały makijaż, a  to nie wchodziło w grę. Nie jest źle, ale może być przecież lepiej. 



Lista kosmetyków:
//TWARZ (FACE)//
- Revlon Colorstay 180 Sand Beige
- Kobo Professional Face Contour Mix
- Kobo Professional Magic Corrector Mix
- L'oreal True Match Concealer 01 Ivory
- Rimmel Stay Matte Pressed Powder
- Kobo Professional Matt Bronzing & Contouring Powder Nubian Desert
- Bobbi Brown Shimmer Brick Rose

//BRWI (BROWS)//
- Kobo Professional Eyebrow Colour 302 Ash
- Deni Carte Beige Pencil

//EYES//
- Urban Decay Eyeshadow Primer Potion 
- Kobo Professional Eyeshadow: Sandy Beach
- MakeupGeek Eyeshadows: Blacklight (duochrome), Masquerade (foiled), Voltage (duochrome), Mai Tai (duochrome)
- Maybelline Lasting Drama Gel Liner Black
- False Lashes Ardell Demi Wispies
- L'Oreal Volume Million Lashes So Couture Mascara

//LIPS//
- My Secret I Love My Style Lipliner 02 Nude Lips
- Kobo Professional Matte Lips 401 La Madeleine






Ten makijaż, moim zdaniem, jest wszechstronny. Można tak pomalować się do pracy, na zakupy, ale też na całonocną imprezę. Nawet na weselu się sprawdzi. A wy co sądzicie na ten temat?

Pozdrawiam :)



 

14 komentarzy:

  1. Bardzo ładny, wiosenny makeup. Też lubię fiolety :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jest przepiękny, bardzo mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładnie Ci w tym fiolecie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam fiolet <3 Też mam zielone oczy, lubię to, w jaki sposób podbija jej kolor, dlatego bardzo często się tak noszę ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładny, delikatny makijaż na co dzień. Podoba mi się! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. myślę , że taki fiolet nawet mógłby mi pasować ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładnie się prezentuje Twoj makijaż ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Makijaż na każdą okazję, śliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Makijaż idealny, przynajmniej dla mnie ;D rozświetlenie, nuta fioletu, jest cacy :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudny, pięknie wyglądają te delikatne fiolety, rzeczywiście makijaż jest uniwersalny, idealny na wiele okazji :))

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia