poniedziałek, 6 czerwca 2016

Zapach lata: Douglas Home Spa Spirit of Asia

Ostatnio mam duże problemy, aby trafić na blog. Pogoda i obowiązki nie sprzyjają siedzeniu w domu przed komputerem. Potrzebowałam także odrobiny odpoczynku, musiałam oczyścić umysł. Na pewno zauważyłyście, że wpisy ograniczyłam tylko do makijaży, nie pamiętam kiedy napisałam recenzję kosmetyku. Ciężko mi jest zebrać myśli i stworzyć wpis. Ale czas to zmienić i wrócić do blogowania :) Tak więc przybywam do Was z recenzją fajnego kosmetyku do pielęgnacji ciała: Douglas Home SPA Spirit of Asia Pianka pod prysznic.

 


Do tej pory żele pod prysznic, których używałam, były w formie płynnej, które pod wpływem wody bardzo się pieniły. Ciekawa byłam jak wygląda taki produkt w piance. Konsystencja jest naprawdę puszysta, za jednym 'psiknięciem' tworzy się piankowa chmurka, która dobrze rozprowadza się po ciele. Produkt spełnia swoje zadanie, myje i orzeźwia skórę, nie ściąga jej i nie podrażnia, obchodzi się z nią bardzo delikatnie. Pozostawia ją nawilżoną na długo. To, o co mogę się przyczepić, to wydajność. Niestety zbyt szybko się skończył, być może dlatego, że chętnie po niego sięgałam, ponieważ zapach tego kosmetyku jest obłędny!


Spirit of Asia to zapach cytrusowo - kwiatowy, który umila codzienny prysznic. Olej z otrębów ryżu, ekstrakt z imbiru, jagody goji i mleko bambusowe tworzą energetyzującą mieszanką pobudzającą zmysły. Dość długo utrzymuje się na skórze, więc można  nim się delektować. W lecie uwielbiam tak soczyste zapachy!


Douglas Home Spa Spirit of Asia można kupić w Drogeriach Douglas. Kosmetyku jest 200ml i kosztuje około 35zł. Niby drogo, jak na żel pod prysznic, ale zapach jest tak fenomenalny, że na pewno jeszcze u mnie zagości w łazience. 


A Wy jakimi zapachami lubicie się otaczać latem?

Pozdrawiam :)


11 komentarzy:

  1. to moj ulubiony zapach z całej serii douglasa :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaka fajna ta pianka, muszę wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam wersję z mango, ale powiem szczerze, że ta seria jakoś szczególnie mnie nie zachwyca. Sama nie wiem czy skusić się na ten produkt :)

    OdpowiedzUsuń
  4. oj czuję że mógłby mi się spodobać :)
    latem lubię takie właśnie żele i kosmetyki-bardziej soczyste,a najbardziej o zapachu owoców tropikalnych,czyli mango,papaja,granat,marakuja,brzoskwinia,kokos z ananasem :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kocham takie zapachy!
    Muszę go koniecznie wypróbować!

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia