sobota, 5 marca 2011

Paese - róże

Ostatnio w łapki wpadł mi katalog firmy Paese - do tej pory firma była dostępna normalnie w drogeriach, jednakże wcześniej nie widziałam tych kosmetyków. Katalog prezentuje się ładnie, a kosmetyki wręcz wołają - 'wybierz mnie, wybierz mnie!' ;) Miałam możliwość macania niektórych rzeczy. Na pierwszy ogień idzie paleta róży. Mamy 15 kolorków, występują w wersji matowej lub błyszczącej o różnym stopniu nasycenia drobinek.


z bliska może bardziej będzie widoczne, które z róży są matowe, a które są błyszczące.


Paleta reprezentuje się dość ładnie, choć pokrywka mogła być ładniej zrobiona. Ale za taką cenę (69.00) już nie wymagajmy zbyt wiele.
Zrobiłam też kilka swatchy, niestety lampa zeżarła to i owo i niezbyt dobrze widać różnicę pomiędzy różami.


 


Maniaczką róży nie jestem, ale kilka kolorków sobie na pewno sprawię.:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia