niedziela, 7 sierpnia 2011

Paleta cieni matowych Kaszmir Paese

Rozpoczynam sagę o paletach cieni, które w niedalekiej przeszłości zakupiłam ;)

Na pierwszy ogień idzie paleta cieni Kaszmir, ponieważ ostatnio dość często jej używam - wręcz codziennie.

Na początek może przedstawię Wam co producent pisze o swoim produkcie:
Paleta zawiera wszystkie 15 cieni, które także można nabyć pojedynczo. Opakowanie jest plastikowe, w kształcie palety malarskiej. Zamykane plastikowym wieczkiem. Cienie są dość duże, średnica wynosi około 3cm.
Cienie są matowe, mocno napigmentowane. Niewielka ilość wystarcza na pokrycie całej powieki. Nie osypują z pędzelka, a tym bardziej z oka. Co więcej - są bardzo wytrzymałe - bez bazy wytrzymywały od rana do wieczora, kolor nie wyblakł, oko nawet po kilkunastu godzinach wygląda jak przed chwilą pomalowane. Kolory nie są może szałowe, bardziej stonowane, idealne do wszelkiego rodzaju smoczków i dymków.

Z cieni jestem bardzo zadowolona, dotychczas miałam mało czystych matów - bo jednak niezbyt wiele firm je oferuje, a te które kupowałam to okazywały się hmm.. dość słabe. Przed tą paletą też długo się broniłam, maty są trudne w obsłudze, wszelkie niedociągnięcia w naszej technice są od razu widoczne, nie chciałam wydawać pieniędzy na coś, co od wielkiego dzwonu będę korzystać. Jednak trafiła mi się dość dobra oferta zakupu tej paletki i grzechem byłoby z niej nie skorzystać ;) I nie żałuję - prawie codziennie jej używam.

Już dość tej gadaniny, same obejrzyjcie jak się prezentują:


I wszystkie razem:
zdjęcie bez lampy
zdjęcie z lampą:


Paletę można nabyć tylko i wyłącznie u Ambasadorów Marki, czasami można je spotkać na allegro.
Cena katalogowa: 69 zł
cena pojedynczego cienia: 13.90


Makijaż z użyciem kolorów z tej palety możecie obejrzeć tutaj. Użyłam tam cieni 602, 604, 609, 612.

I jak Wam się podoba? :)

Pozdrawiam :)

21 komentarzy:

  1. fajna pigmentacja, kolory bardzo b mi pasowały;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pigmentacja bomba, może nie całą paletę ale te neutralne bym mogła nabyć :)

    OdpowiedzUsuń
  3. wydaje się fajna pigmętacja :0-

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne kolory i np.607 z checia bym przygarnela:))

    OdpowiedzUsuń
  5. cudowna pigmentacja i kolory jak najbardziej w moim guście :)

    OdpowiedzUsuń
  6. swietne kolorki i doskonala pigmentacja ;) ja jednak wole cienie perlowe, jeszcze sie do matow nie przekonalam ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo fajne, chyba się skuszę, bo w mojej kosmetyczce jest niedobór dobrych matów.

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow, jestem pod ogromnym wrażeniem pigmentacji, bo tak jak napisałaś, zazwyczaj maty,które są oferowane(i to dość rzadko..) są raczej słabiutkie..A te są wspaniałe!! Najbardziej przypadły mi do gustu nr.: 601,607,608,610,612,614 i 605 ! :) Tylko jak zauważyłam to jest przewaga różnych niebieskości co mi średnio pasuje,aczkolwiek całą resztę chętnie bym przygarnęła,zwłaszcza za taką cenę - wychodzi 4,60za tak cudownie napigmentowany cień! Szkoda,że nie mam żadnej kaski na zbyciu..;p

    OdpowiedzUsuń
  9. mi osobiscie podoba sie najbardziej kolor 612, z tej paletki ;-) Jest delikatny, uniwersalny do codziennego makijażu.


    +dodaje! zaczynam blogowanie, zapraszam do mnie : )

    OdpowiedzUsuń
  10. super zestaw kolorów :) gdybym miała choć połowę twoich zdolności to bym sobie ja sprawiła. ale na te moje nieudolne malunki na powiekach starczy to, co mam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. świetne cienie! Skusiłabym się chętnie, szkoda że nie ma bardziej intensywnych nasyconych kolorów

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam pytanie co do katalogu PAESE, teraz na blogu paese pojawił się nowy katalog, z tymi samymi produktami-z mniejszymi cenami, ale jako ALKEMIKA, wiem, że Euphora zmieniała nazwe na PAESE, ale znowu coś zmienili?! nie mogę się już w tym połapać, mogę prosić o wyjaśnienie sytuacji?
    Pozdrawiam, Kaś

    OdpowiedzUsuń
  13. tak, znowu zmienili nazwę - są to te same produkty. Jednakże firma nie zdążyła zmienić opakowań więc wciąż otrzymywać się będzie produkty z napisem Paese, a nie Alkemika ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. bardzo fajnie się prezentują, ja muszę właśnie coś kupić w typie tego białego

    OdpowiedzUsuń
  15. zdecydować się nie mogą :) dzięki za odpowiedź

    OdpowiedzUsuń
  16. Mam kolor 607 - prześliczny jest, muszę przyczaić się na inne kolory, świetnie je zaprezentowałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  17. witam a gdzie można kupić tą słynną paletę cieni kaszmir paes i jaka jest cena pozdrawiam graszel

    OdpowiedzUsuń
  18. witam a gdzie można kupić tą słynną paletę cieni kaszmir paes i jaka jest cena pozdrawiam graszel

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia