niedziela, 22 lipca 2012

Grażyna Żarko kontra hejterzy - kto wygra/wygrał tę walkę?

Miał być makijaż, ale hmmm....wczorajsze wydarzenie trochę mną wstrząsnęło i chcę się po prostu podzielić z Wami moimi spostrzeżeniami...

Do wczoraj nie słyszałam o Grażynie Żarko. Mało co siedzę na YT i oglądam vlogerów. Ale jakiś tam kontakt mam, bo małżonek często ogląda/słucha/czyta takie strony czy kanały. I dzięki niemu wieczorem zobaczyłam w sumie już podsumowanie akcji... OSTRZEGAM! jest dużo wulgaryzmów, ale warto obejrzeć do końca...


Szczerze brakuje mi słów... Nie sądziłam że hejterzy są w stanie posunąć się do czegoś takiego. Czytając komentarze, które pojawiały się pod filmikami, słuchając tych nagrań, gdzie grożą kobiecie, grożą osobie która okazuje się że nie istnieje... Teraz następuje fala przeprosin... szczera? Być może jakiś odsetek tych ludzi usiądzie i zastanowi się nad tym, że tam po drugiej stronie jest osoba, z krwi i kości, która czuje... i już samo powiedzenie "ty ku..." "ty szma.." po prostu boli... a wiem coś o tym - jestem moderatorem na pewnym forum gry przeglądarkowej i niestety prawie codziennie zderzam się z obelgami...
Jednak wydaje mi się, że większość osób "spróbuje" się teraz wybielić, a następnym razem, przy innej osobie zachowa się tak samo... popłyną potoki wyzwisk, gróźb, niepochlebnych komentarzy...


Akcja ma na celu uświadomić nas jaki jest polski internet, pokazać problem przemocy, agresji i dziwnego rozumienia "wolności słowa" w internecie....i smutna prawda na koniec filmiku... żadna z tych osób się wypowiadających nie poniesie konsekwencji swoich działań, gdzie wyzywali, ośmieszali, grozili, podjudzali do przemocy... Myślicie, że po takim happeningu coś się zmieni na YT, na blogach, forach itp gdzie hejterzy i trolle działają?

I tak na koniec, każdy zna utwór Strachy na Lachy.... cała prawda:

Bywasz piekącym jadem trollów
na internetowym forum
Wiwat Polonia, frustrata,
wiwat don psychopata
Jam nieudacznik, grafoman i śmieć
Tylko tu możesz być Bogiem, na wszystkich podnosisz nogę
I załatwiasz te sprawę jak pies 




19 komentarzy:

  1. aż obejrzałam ten filmik i jestem po prostu w szoku! ale pomysł na swtorzenie 'Grażyny' mięli rewelacyjny wg mnie... szkoda, że to w większości młode dzieciaki pokazują się z najgorszej strony

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wśród tych osób byli też dorośli ludzie, którzy na swoich kanałach podjudzali jeszcze bardziej tą agresję... przykład ROJOV13, dorosły facet, mający prawie 140tyś subskrybentów... dużą popularność. A on zrobił, ku uciesze swoich widzów, filmik z gry jak rozprawia się z Panią Grażyną. Przerażające....

      Usuń
  2. Co zrobić... Trolle były sa i będą niestety. Czy da się z nimi walczyć? Obawiam się że nie. Przegrywamy już na starcie przez to że w ogole podejmujemy taki czy inny dialog. A smutne jest to, że te same osoby w normalnym życiu w wielu przypadkach pewnie okazałyby się normalnymi osobami takimi jak my czy nasi przyjaciele. To sieć i złudna anonimowość wyzwalają w nas takie odruchy. Tak przynajmniej uważam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak będą niestety... i masz rację, w prywatnym życiu pewnie są normalni, z którymi można normalnie porozmawiać... Mam na to przykład... koleś mnie wyzywał, wyzywał i groził innemu, wkurzyłam się i zadzwoniłam do niego, i pozytywnie się zaskoczyłam - dało się normalnie z nim rozmawiać, okazał się miłym facetem... więc skąd to się bierze, ta frustracja netowa??

      i trzeba też wiedzieć, że w necie nie jest się anonimowym, do każdego można dotrzeć prędzej czy później... być może, gdy ludzie atakowani przez hejterów zaczną zgłaszać sprawy do sądu, może coś się ruszy, może następnym razem jakiś iksiński pomyśli, że nie jest bezkarny. W innym wypadku... to walka z wiatrakami...

      Usuń
  3. Co najciekawsze, tej Pani naprawdę mogłoby się coś stać, ludzie są podli. Ale co się dziwić, są różne środowiska, ludzie mają dużo nienawiści w sobie. Takie zachowanie wynosi się z domu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no właśnie.. groźby zaczynały być realne...

      Usuń
  4. Ja ten filmik zobaczyłam zaraz po tym, jak sie pojawił. Przeraża mnie stopień buractwa, jaki sie szerzy. Co wiecej, wiekszośc tych dzieciaków wyzywających kobiete z filmiku nie ukończyła 18 lat, co drugie słowo to kur%%$ a zdania poprawnie sklecic nawet w połowie nie potrafią. Mam szczerą nadzieje, że nikt tej kobiecie krzywdy nie zrobi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też właśnie wczoraj go już widziałam.. i zaczęłam "drążyć" temat...
      Teraz ci wszyscy hejterzy hejtują siebie nawzajem pod filmikami niepochlebnymi na temat pani Grażyny... widać, że ta akcja te osoby nic nie nauczyła...

      Usuń
  5. Udany projekt. Dobrze, że coś takiego powstało. Może niektórym otworzą się oczy... Bezczelność komentarzy nie zna granic.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj nie wiem.. teraz cała agresja jest wymierzana w tych hejterów... są obrażani, poniżani na YT... mało kto wyciągnął wnioski z tej akcji...

      Usuń
    2. Z tego co widzę to hejterzy przepraszają, ale jednocześnie są oburzeni, że ktoś ich wpuścił w maliny... Myślę, że jednak kilku osobom taka akcja otworzy oczy...

      Usuń
  6. na początku dałam się na to nabrać, uwierzyłam im. pomyślałam,ze to jakaś starsza pani,która uważa,że może coś pomóc dzisiejszej młodzieży...po obejrzeniu tego filmiku naprawdę jest mi żal pani Anny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. miejmy nadzieję, że nie znajdzie się żaden frustrat i nic nie zrobi aktorce.

      Usuń
  7. Nie wiedziałam, że były takie filmiki, ale jestem w szoku po tym co usłyszałam.... Nawet nie wiem jak to skomentować...

    Żałuję tylko, że nie zostaną wyciągnięte konsekwencje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie zostaną wyciągnięte konsekwencje, ponieważ cała ta agresja była wymierzona w wymyśloną postać.. choć gdyby przysiadł do sprawy dobry prawnik to kto wie... Poza tym, w necie jest wiele osób szykanowanych, obrażanych, wydaje mi się, że takie osoby powinny w końcu wziąć sprawy w swoje ręce i zgłaszać incydenty na policję. Inaczej nic się nie zmieni.

      Usuń
    2. Teoretycznie w wymyśloną postać. Tak jak mówisz dobry prawnik mógłby podać za argument fakt, że ona mimo wszystko czytała te komentarze, widziała te filmiki pełne agresji no i pokazywała swoją twarz - dużo ryzykowała....

      Znam przypadki osób, które faktycznie zgłaszały sprawy na policję i w 1 okazało się, że Anonim to koleżanka z pracy ;| która na co dzień witała ją uśmiechem itd.

      Usuń
    3. ja zawsze będę za tym, aby wszelkie takie nagonki zgłaszać na policję. Jasne.. jak ktoś jednorazowo nazwie mnie taką czy siaką to reagować nie będę, bo nie ma po co, jednak gdyby sprawa była głębsza, podchodziła już pod typowy stalking to nie wahałabym się ... Nigdy nie wiadomo, kiedy komuś już dostatecznie odbije i wcieli w życie swoje groźby. Poza tym, chciałabym na tej sali sądowej czy gdziekolwiek tam, spojrzeć prosto w oczy takiej osobie.. ciekawa jestem, czy nadal byłaby taka "wygadana"..

      Heh.. ludzie są okrutni.. wprost nie powiedzą, tylko ukrywają się jako anonimy w necie... ta koleżanka chyba była dość zdziwiona... zastanawia mnie dlaczego coś takiego ma miejsce.. co jest powodem tej nienawiści w necie do drugiego człowieka...? zazdrość?

      Usuń
    4. No właśnie w końcu nie dowiedziała się o co chodziło...bo w sumie nie miała jej czego zazdrościć.
      Wiem tylko, że podeszła do niej i powiedziała wprost, że oczekuje przeprosin, bo inaczej zakłada sprawę w sądzie za znieważenie. --> Mina tej laski musiała być bezcenna, no i ciekawa jestem jak się czuła kiedy ją przy wszystkich przepraszała.

      W sumie często tak jest, że w chojrak w necie, piz*a w świecie ... W większości przypadków Anonim nie byłby już taki odważny/wygadany. Ludzie są hipokrytami , niestety.

      Usuń
  8. Prawda jest taka, że najwięcej hejterów jest na YT, znacznie mniej takich kosmetyków zdarza się tutaj w blogosferze.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia