środa, 28 stycznia 2015

Kropki - Gradient Dots

Wczoraj obiecałam Wam, że pokażę moje pierwsze kropki robione sondami. W takim zdobieniu już dawno się zakochałam, bo można wyczarować naprawdę świetne kompozycje. Przeglądnęłam setki zdjęć i dziesiątki tutoriali i powiem Wam - kropki są banalnie proste, trzeba wiedzieć po prostu co robić w jakiej kolejności.



Dzisiejsze zdobienie od razu przypadło mi do gustu, dlatego też jako pierwsze zostało wykonane. Są niedociągnięcia, fakt :) Przede wszystkim, za szybko od zrobienia kropek nałożyłam top coat i gdzieniegdzie porobiły się zacieki. Poza tym, trzęsąca się ręka wcale ne pomagała w robieniu idealnych kół ;) Mimo tego, jestem zadowolona z efektu.


Użyłam trzech lakierów My Secret. Bazą jest dla mnie #215 Coral, czerń to #209 Dressed in black. Na wierzch nałożyłam matujący top coat, czyli #227 Matt Finish Top Coat.



Zapewne jeszcze wiele kropkowych malunków się pojawi :) Co sądzicie o takim zdobieniu?

Pozdrawiam :)


15 komentarzy:

  1. No ja za chiny nie mogę pomalować tak dokładnie paznokci przy skórkach... A tak się staram :P

    OdpowiedzUsuń
  2. oooo super, koniecznie zrobię sobie coś podobnego, ale na hybrydkach :) Też takie zacieki mi się kiedyś zrobiły ;) ale na hybrydkach łatwiej jest takie coś usunąć cleanerem, niż na zwykłym lakierze :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawiej by wyglądało gdybyś czarnym ozdobiła jeden paznokieć bo tak jest trochę przytłaczająco ;p

    OdpowiedzUsuń
  4. właśnie dlatego nie lubię matowych topów, bo strasznie rozmazują wzorki ;/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ślicznie, nie powiedziałabym że to pierwszy raz :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wyszło całkiem ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. piekne zdobienie i lakier bazowy bardzo mi sie podoba)))

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny efekt, ja niestety mam zbyt wąskie i malutkie paznokcie by robić zdobienia ale to nic :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny efekt! Bardzo mi się podoba i pomysł na wzorki i połączenie kolorystyczne 💜 Pięknie wszystko wygląda w macie!

    OdpowiedzUsuń
  10. No są naprawdę świetne ;)) pozdrawiam, zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny efekt, na pewno odgapię i poeksperymentuję na moich pazurkach :D

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia