poniedziałek, 2 lutego 2015

Najczęściej czytane - TOP 3 STYCZEŃ

Łohoooo miesiąc nowego roku już minął. Czy Wy też macie wrażenie, że czas leci jak szalony? Mi się to nie podoba, bo oznacza, że trzeba wziąć się do pracy. W styczniu leniuchowałam, każdą pracę do wykonania odkładałam na potem. Dwa tygodnie wolnego tak mnie rozleniwiły, że nie wiem, jak będę rano wstawać. Było dzisiaj ciężko... Jakieś rady? Dodatkowo, nagle wszystko trzeba zrobić na już. Ten tydzień to spędzę przed komputerem analizując wykresiki i tabelki, pisząc raporty i sprawozdania itp. Miłooo :)

Na blogu starałam się umieszczać notki, choć bywało z tym różnie. Robienie zdjęć odwlekałam na późniejsze terminy, z tego lenistwa też tylko dwa makijaże tutaj pokazałam. Na szczęście niektóre z wpisów przypadły Wam do gustu i jeżeli jeszcze ich nie widziałyście, to możecie nadrobić ;)


1. Rockowe usta od WIBO - pomadka czy błyszczyk? 




2. WIBO Boom Boom Mascara




3. Makijaż na Walentynki - Krok po kroku  



Idę troszkę odpocząć i szukać natchnienia :)
Pozdrawiam :)

4 komentarze:

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia