czwartek, 5 marca 2015

Kropki i kwiatki, czyli romantyczne mani

Przez ostanie dni nie mogłam znaleźć czasu, aby pomalować paznokcie. Dzisiaj miałam wolniejszy dzień i postanowiłam coś na szybko zmalować. Zapragnęłam czegoś intensywnego, zastanawiałam się nad różem albo turkusem. Padło na to pierwsze. Aby jakoś wzbogacić mani, nałożyłam ciekawy top z heksami i kwiatuszkami. Wyszło trochę romantycznie, radośnie, wiosennie :)



Bazą do tego mani jest lakier MySecret # 206 Pink Flirt. Z łatwością go się aplikuje. Jest średnio gęsty i nie zalewa skórek, nie tworzą się smugi. Kolor to piękny intensywny róż o wysokim połysku, coś na pograniczu fuksji i neonu. Lakier jest świetnie napigmentowany, wystarczają dwie cienkie warstwy, aby pokryć cały paznokieć. Ale to nie nowość, bo wszystkie lakiery MySecret, które posiadam, u mnie się dobrze sprawują i miło mi się ich używa. Trwałość bez zarzutu, kilka dni, choć po przykryciu topem z brokatem to i nawet z tydzień wytrzyma.


O My Secret 237 Pink Mist można powiedzieć, że jest słodki. Ten top nawierzchniowy jest dość nietypowy, bo oprócz drobniutkiego brokatu i większych heksów, w bezbarwnym lakierze są też kwiatuszki. Wszystko jest utrzymane w jednym kolorze - jasnego różu. I byłoby naprawdę wspaniale, gdyby to wszystko udawało się wyłowić z lakieru. Dzisiaj spędziłam chyba z 10 minut, aby wyłowić kilka heksów. Kwiatki nie chciały 'przyczepić się' do pędzelka. W końcu postawiłam buteleczkę do góry nogami i po krótkim czasie powoli wylewałam jego zawartość na kartkę łapiąc kwiatki. A jest ich naprawdę dużo w buteleczce. Jednak warto się chwilę pomęczyć, bo moim zdaniem efekt jest przeuroczy.



Pink Mist to limitowanka, więc jeżeli spodobał Wam się ten lakier, to radzę się pośpieszyć :) Pojemność to 10ml, cena: 6,99 zł.


I jak? ;) Pozdrawiam :)



19 komentarzy:

  1. Pięknie się prezentują :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Tez mam ten top coat i.go uwielbiam.U Ciebie wygląda bardzo romantycznie:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie odpadają kwiatuszki? Ja sobie nie radze z przytwierdzeniem większych ozdób do paznokcia, wszystko mi się odkleja ile bym topu na to nie wylała.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie, nie odpadają :) Kwiatuszki jak i brokat są zanurzone w tym lakierze bezbarwnym. I mimo że jest pokaźnych rozmiarów to jest elastyczny i dobrze przylega do płytki paznokcia :)

      Usuń
  4. pięknie :) super efekt, a tak mało pracy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w tej codziennej bieganinie nie mam czasu aby na dłużej usiąść nad paznokciami :D Musi być szybko i efektownie :D

      Usuń
  5. Efekt romantyczny, skojarzył mi się z Walentynkami ale i z wiosną. Lubię lakiery My Secret ale zawsze czekam na wyprzedaż limitowanek w Naturze i trafiam na same smaczki w niskich cenach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oo tak :D Natura bardzo często organizuje wyprzedaże i grzechem byłoby z nich nie korzystać :D

      Usuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia