czwartek, 30 czerwca 2011

Delia ONYX - Eyeliner w płynie

Witajcie po króciutkiej przerwie :)

Dzisiaj opowiem Wam o linerze w płynie który otrzymałam w wyniku konkursu. Trochę go przetestowałam i mam wyrobione o nim zdanie.



Dla przypomnienia przytoczę co ma do powiedzenia producent o tym produkcie:

Elastyczny pędzelek pozwala na wykonanie precyzyjnej i niezwykle trwałej kreski na powiece. Specjalnie opracowana masa nie rozmazuje się, dokładnie przylega do powieki i zapewnia głęboką, trójwymiarową czerń.
Składniki eyelinera wzmocnione kompleksem BIO-Mineral dodatkowo działają odżywczo na delikatną skórę wokół oczu.

Moje odczucia:
Jest to dobry liner. Kolor to głęboka czerń, nie pozostawia smug, za jednym pociągnięciem uzyskujemy ładną kreskę. Pędzelek jest cienki, dla mnie trochę za długi, ale dość szybko można zrobić cienką i precyzyjną kreskę. Jedynie trwałość mnie niezbyt zadowala, niestety już pod koniec dnia potrafi się "odrywać" od powieki i się kruszyć - ale spokojnie do 8h wytrzymuje.

Tak liner prezentuje się na oczach:

Pozdrawiam :)

8 komentarzy:

  1. Piękna kreseczka :) oj gdyby mi tak ładnie było w kreskach...:)

    OdpowiedzUsuń
  2. A mi po pierwszych próbach jakoś tak średnio podpasował ten eyeliner. Chyba za cienki jednak jest ten pędzelek i jak chce się zrobić grubszą chociaż trochę kreskę to trzeba się namachać... No ale dam mu jeszcze szansę ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nawet dzisiaj się nad nim zastanawiałam
    może warto w niego zainwestować
    --------
    u-majorki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Trzeba wprawy zeby zrobic ladne kreseczki :) Ty ewidentnie masz ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. na oku wygląda super :) ja czekam, aż zrobią liner który sam robi kreski - wtedy będę mogła go ze spokojem używać :)

    OdpowiedzUsuń
  6. wyglada fajnie:0Ja niestety nie umiem robic kresek:(

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia