czwartek, 30 czerwca 2011

Jak mieszkają Twoje kosmetyki? :)

Dziękuję Greatdee za otagowanie :)


Zasady:
Pokaż na zdjęciach jak przechowujesz swoje produkty do pielęgnacji, makijażu, lakiery i perfumy - nie ma w tym zakresie żadnych ograniczeń. Wprowadź wirtualnie czytelniczki do wszystkich zakamarków, w których zamieszkują Twoje kosmetyki - do łazienki, toaletki,
a może nawet lodówki (ja w niej trzymam niektóre kremy ;-)
Przekaż taga 10 kolejnym blogerkom i napisz kto przekazał go Tobie.
Poinformuj osobę, która Cię otagowała o Twojej odpowiedzi na ten tag - na przykład w komentarzu pod jej najnowszą notką.



Taguję 7 osób, bo większość z dziewczyn już pochwaliła się swoimi domkami dla kosmetyków:



Przejdźmy do rzeczy ;)
Przedstawię Wam jak mieszka moja kolorówka, pielęgnację gdzieś mam pobunkrowaną po szafkach, łazience itp, niezbyt ciekawe zdjęcia by wyszły. Natomiast kolorówkę trzymam w jednym miejscu :)
Niestety nie mam pięknej toaletki, komody itp w której mogłabym pomieścić wszystkie swoje rzeczy. Moje mieszkanko jest małe, jakoś musimy w trójkę się pomieścić - jak na razie najwięcej miejsca zajmują zabawki syna, które są wszędzie :D Dodatkowo wszystkie kosmetyki muszę chować przed synkiem - bo jak się dorwie to nic nie zostaje - cienie już potrafi otwierać i miętosi tam paluszkami ;) pędzelki bierze do buzi, standardowo jest rzucanie i chowanie wszystkiego po kątach ;) Dlatego większość kolorówki trzymam w kuferkach, które są schowane w szafie i wyciągam je, gdy się maluję itp - Mały ma wtedy ubaw :)

Mam dwa kuferki:

w czarnym znajduje się prawie cała kolorówka: podkłady, pudry, róże, cienie, większe paletki z cieniami, sypańce, błyszczyki, kredki, tusze, pędzelki które zakupiłam luzem itp. Pokazuję Wam wersję posprzątaną :)
W drugim kufrze trzymam kosmetyki, które do tej pory nie używałam, czekają na mnie ;) oraz minerały: podkłady, pudry, róże itp.
Zestaw pędzelków trzymam w oryginalnym futerale, oprócz tego w szafie trzymam dużą paletę cieni :)


Kosmetyki, które niedawno dostałam lub kupiłam, bądź często używam stoją w pudełku na parapecie (wersja oczywiście posprzątana)

Obok nich stoi koszyczek z lakierami oraz z "przyrządami" do paznokci:



To chyba wszystko z kolorówki :) W porównaniu z innymi dziewczynami to trochę mało tego ;)

Tak jak wcześniej pisałam, pielęgnacji nie pokazuję, bo jest ona rozrzucona po domu i łazience ;)



Pozdrawiam :)

17 komentarzy:

  1. Fajna organizacja :) Wszystko w jednym miejscu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. jak ładnie i schludnie :)) ja swojego bałaganu nie pokażę :P

    OdpowiedzUsuń
  3. mało tego? chyba żartujesz! mi samo oglądanie i sprawdzanie kolorów zajęło by cały dzień :)
    fajne kuferki, aleś ty poukładana!

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak ładnie posprzątane :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. esh...wy wszystko macie tak ladnie :P ja mam taki bajzel ze masaaakra hehe :P

    OdpowiedzUsuń
  6. DobraDusza, muszę mieć wszystko w jednym miejscu, bo w innym przypadku to bym już połowy kosmetyków nie miała, mój szkodnik działa :D

    ZakochanaWilczyca - mój zbiór jest mały w porównaniu z innymi dziewczynami :)

    Aga - pokazuj, pokazuj :)Wiem że świetnie się zorganizowałaś, bo chyba nawet kiedyś filmik o tym robiłaś :)

    Adrianna - mało, mało :)

    F000U - do zdjęć trzeba było trochę ogarnąć :)

    Candy - ładnie bo posprzątane haha :D

    OdpowiedzUsuń
  7. O zakochałam siĘ!
    Bardzo duża kolekcja, widać,że profesjonalna ręka

    OdpowiedzUsuń
  8. Mało?! Chyba mega dużo :o.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale masz wszystko ułożone :D

    OdpowiedzUsuń
  10. haha, słuchaj - ja nawet 1/10 tego nie mam XD
    http://pearlbow.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale masz dużo kosmetyków ;)))
    Zapraszam do mnie.
    Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  12. oo bozesz :D niezłe zbiorowisko :P

    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. o jak wszystko ładnie poukładane :) u mnie przydałoby się zrobić porządki... i sprawić sobie większy kuferek :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Mi tam się podoba. :) Bardzo fajny zbiór. :)

    OdpowiedzUsuń
  15. http://bajeczneopowisci.blogspot.com/ zapraszam do sibie ;)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia