piątek, 24 czerwca 2011

Paczucha z Delia Cosmetics za wygraną w konkursie :)

Hej
Dzisiaj pojawiła się u mnie paczka z wygraną za konkurs makijażowy przeprowadzonego na portalu wizaz.pl.
Fundatorem nagród jest firma Delia Cosmetics - otrzymałam 7 kosmetyków z linii Delia Onyx.


Makijaż, za który zostałam obdarowana tymi darami ;) prezentuje się tak:
więcej zdjęć możecie znaleźć TUTAJ

Ale przejdźmy do kosmetyków. Z tą firmą miałam już do czynienia - moim ulubieńcem jest korektor do brwi, o ktorym na blogu TUTAJ pisałam. Poza tym posiadam lakiery, tusz oraz błyszczyki. Ogólnie są to dobre kosmetyki, zatem tym bardziej cieszy mnie ta paczuszka.
Tym razem otrzymałam:

Mineralny błyszczyk w tubce Delia Onyx CARE & SHINE # 03
Mineralny błyszczyk w tubce Delia Onyx Care & Shine dzięki kompleksowi BIO-mineral intensywnie regeneruje skórę ust, a wyselekcjonowane polimery tworzą delikatny, wysoko nabłyszczający film chroniący je przed pierzchnięciem i wysuszeniem. Owocowy zapach i diamentowe pigmenty dodatkowo rozświetlają usta delikatnym kolorem. Praktyczna i wygodna końcówka tubki ułatwia aplikację błyszczyka, a nowoczesne wzornictwo podkreśla wyszukany styl kosmetyku.
Pojemność: 15 ml
Cena: 9,92 PL


Mineralny błyszczyk Delia Onyx COLOUR & SHINE  # 3
Mineralny błyszczyk Delia Onyx Colour & Shine dzięki kompleksowi BIO-mineral doskonale odżywia i chroni usta nadając im subtelny kolor. Delikatna, nieklejąca konsystencja produktu wpływa na idealne i równomierne pokrycie ust, a najmodniejsze odcienie zapewniają im superlśniący i kuszący wygląd. Eleganckie opakowanie z elastycznym aplikatorem idealnie wpisuje się w aktualne trendy designu w kosmetyce.
Pojemność: 9 ml
Cena: 9,65 PLN
 


ODŻYWIAJĄCA BAZA POD MASKARĘ 2 w 1
 Głęboko odżywiająca baza pod maskarę 2 w 1 dzięki zawartości protein pszenicznych działa jak pielęgnujące serum wzmacniające. Jednocześnie dokładnie pokrywa każdą rzęsę, uwydatniając właściwości maskary i intensyfikując makijaż oka. Po nałożeniu mascary wydłużającej na bazę zwielokrotniamy efekt wydłużenia, natomiast po użyciu mascary pogrubiającej na wcześniej nałożoną bazę znacznie zwiększymy objętość rzęs. Specjalnie dopasowana szczoteczka ze zwężającą się końcówką pozwala nanieść bazę nawet w kąciku oka.
Pojemność: 10 ml
Cena: 8 PLN



MASCARA SUPER LONG
Ta super wydłużająca maskara o niezwykle głębokiej czerni to wyjątkowa kombinacja polimerów akrylowych pozwalających optycznie wydłużyć rzęsy, jednocześnie nie powodując ich usztywnienia. Zawarty w tuszu kompleks Bio-Mineral wpływa korzystnie na kondycję rzęs pielęgnując je i odżywiając. Prosta i wąska szczoteczka z niezwykłą precyzją rozdziela rzęsy zapewniając im niespotykaną długość. Innowacyjna technologia sprawia, że maskara nie rozmazuje się, nie kruszy i pozostaje na rzęsach przez cały dzień.

Pojemność: 10 ml
Cena: 9,90 PLN



EYELINER W PŁYNIE
Elastyczny pędzelek produktu pozwala na wykonanie precyzyjnej i niezwykle trwałej kreski na powiece. Specjalnie opracowana masa nie rozmazuje się, dokładnie przylega do powieki i zapewnia głęboką, trójwymiarową czerń. Składniki eyelinera wzmocnione kompleksem BIO-Mineral dodatkowo działają odżywczo na delikatną skórę wokół oczu. Kosmetyk idealny do wykonywania modnego makijazu "smoky eyes' lub malowania precyzyjnych kresek.
Pojemność: 5 ml
Cena: 8,70 PLN



EMALIA ONYX # 3 oraz #6
Seria eleganckich, półtransparentnych emalii, inspirowana właściwościami onyksu, oparta na opatentowanej technologii Bioaktywnego Szkła. Emalia na paznokciach zachowuje się jak płynne szkło, wypełniając mikroubytki płytki i tworząc trwałą warstwę zabezpieczającą. Działa jak utwardzacz, baza wzmacniająca, regenerująca odżywka, elastyczna bariera ochronna a przede wszystkim elegancka i wyjątkowo trwała emalia.
Składniki aktywne:
• minerały: biologicznie aktywne krzemiany, fosforany sodu i wapnia utwardzają, wzmacniają i chronią płytkę paznokcia,

Pojemność: 10 ml






(opisy zaczerpnięte ze strony wizaz.pl oraz delia.pl)

 Dzisiaj rozpoczęłam testy, na razie jestem zadowolona, już niedługo pojawią się konkretniejsze informacje i przede wszystkim moje spostrzeżenia na temat powyższych kosmetyków.

Pozdrawiam :)

14 komentarzy:

  1. ładne :)
    czekam na Twoje opinie

    OdpowiedzUsuń
  2. Kasiu - testy już dzisiaj rozpoczęłam więc sądzę że już niedługo pojawią się recenzje tych kosmetyków. Sądzę że najpierw pojawi się parę słów o lakierach, bo je znam ,mam oprócz tych odcieni jeszcze 02 :)

    Candy - ja Ciebie nie drażnię :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ferr ja też dostałam identyczny zestaw:-)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny makijaż!
    a kolory lakierów bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  5. zawsze chciałam wypróbowac ten korektor do brwi :)
    szkoda ze u mnie jest niedostepny ;/

    OdpowiedzUsuń
  6. Nic dziwnego, że wygrałaś z takim makijażem. :)
    Nie mam zbyt dużego doświadczenia z tą firmą, dlatego chętnie poczytam recenzje. :)
    Pozdrawiam serdecznie. :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny makijaż :) czekam na recenzje :) Zapraszam do mnie:) http://beauty-and-make-up-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Makijaż, dzięki któremu wygrałaś jest napraaawdę ładny! :)
    No i b. fajne kosmetyki, wyglądają ciekawie, a nigdy ich nie używałam, więc czekam na recenzje.

    OdpowiedzUsuń
  9. cudny ten makijaż :D
    a i nagroda też super :)
    pozdrawiam i życzę powodzenia w kolejnych konkursach :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia