piątek, 1 listopada 2013

Błyszcząca elegancja - makijaż

Miał to być zwykły, najzwyklejszy dzienny makijaż. Nie planowałam robić zdjęć, ale efekt mnie na tyle zadowolił, że postanowiłam go uwiecznić. Zdjęcia całej buzi niestety robione na szybko, bez dobrego światła - wyszły one bardzo chłodne a ja mega różowa. Próbowałam coś podziałać w programie graficznym, aby pozbyć się tego różu i tak średnio mi wyszło. Ale na pewno jest o wiele lepiej :)


Próbowałam tutaj troszkę innej techniki, chciałam aby wzdłuż linii rzęs był ciemniejszy dzień. Niestety średnio mi to wyszło - stare przyzwyczajenia robią swoje :)

Najpierw na całą powiekę nałożyłam cień w postaci lekkiego musu IsaDora #28 Gun Metal, który bardzo ładnie mieni się na powiece. Roztarłam go dość mocno. Wzdłuż linii rzęs oraz w kącik zewnętrzny zaaplikowałam matową czerń z paletki Sleek Oh So Special. Z tej samej paletki na środek powieki nałożyłam jasny ciepły brąz połyskujący na różowo - akurat ten efekt trudno mi było złapać aparatem, nad czym ubolewam. Wewnętrzny kącik jest rozświetlony przez mój ulubiony beżowy metaliczny cień IsaDora #Golden Sand. Górną granicę roztarłam za pomocą brzoskwiniowego matowego cienia z paletki Sleek OSS. Obszar pod brwiami rozjaśniłam matowym beżem także pochodzącym z paletki Sleek OSS. Na dolnej powiece jest cień w musie, odrobinę czerni w kąciku zewnętrznym oraz iskrzący beż. Linię wody podkreśliłam beżową kredką Paese #21.  Efekt pogłębiłam delikatną kreską wzdłuż górnej linii rzęs zrobioną za pomocą linera w żelu Maybelline #Black Chrome. Rzęsy wytuszowałam nowością w mojej kosmetyczce, maskarą Volume 2.0 z firmy IsaDora a brwi podkreśliłam cieniem do brwi Inglot oraz kredką F&F.
Na całej twarzy jest podkład Revlon Colorstay #150 Buff, niedoskonałości ukryłam przy pomocy korektorów Kryolan. Na to następnie nałożyłam transparentny puder sypki Max Factor. Twarz lekko wykonturowałam przy pomocy bronzera Dior, a na policzki nałożyłam róż Bobbi Brown Shimmer Brick #Rose. Na ustach jest błyszczyk Korres, o którym palnuję najbliższą recenzję ;)




W tym makijazu dobrze się czułam, mimo duzego błysku na oczach. Mieniące się kolory świetnie wyglądają w sztucznym świetle, a to lubię :)
Lubicie tego typu makijaże? :)

Pozdrawiam :)



29 komentarzy:

  1. Mój typ! Bardzo lubię na sobie takie makijaże i często wykonuję. Pięknie Ci wyszło! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. takie makijaże świetnie podkreślają urodę ;)))

      Usuń
  2. piękny i rzeczywiście przyzwyczajenia trudno wykorzenić, bo jest bardzo Twój :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehe dziękuję Malinko :)
      musiałabym przysiąść i poćwiczyć nową technikę, bo tak to zawsze wychodzi tak samo ;)

      Usuń
  3. Bardzo ładny ;) kiedyś zmalowałam podobny, ale niestety nie tak ładny

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo mi się podoba ten makijaż:) mimo błysku kolory są bardzo stonowane i dlatego całość to po prostu klasa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :) w rzeczywistości, w sztucznym świetle, makijaż błyszczał niesamowicie :)

      Usuń
  5. Ja uwielbiam Twoje rzesy :) prawdziwe?

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładny makijaż - świetnie wyglądasz w takich malunkach, bardzo Ci pasują.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :) zawsze staram się pokazywać makijaże, które pasują do mojej urody ;)

      Usuń
  7. ja lubię, bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny makijaż i przepiękne, jasne oczy. Jestem na tak!

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo bardzo mi się podoba! *_* Masz takie cudne oczy, że normalnie nie mogę :D

    OdpowiedzUsuń
  10. piękny, ja uwielbiam błyszczące makijaże

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też :) bo wtedy nie widać wszelkich niedociągnięć w makijażu :)))

      Usuń
  11. ładny:) zresztą, który Twój makijaż taki nie jest, wszystkie są cudne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ooj, nie zawsze mi makijaże wychodzą. Do wielu z nich mam zastrzeżenia.

      Usuń
  12. Uwielbiam <333 Przepiękny, a od Twoich rzęs nie mogę oderwać oczu :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia