wtorek, 19 listopada 2013

Odważny brąz - makijaż krok po kroku

Ten typ makijażu "chodził" za mną już od dawna - typowo graficzny jednak z dobrze roztartymi granicami między poszczególnymi kolorami. Szkoda, że dopiero teraz odważyłam się go wykonać, bo jest prosty w wykonaniu, a do tego bardzo efektowny. Jednak, jak same widzicie, nie jest to makijaż na co dzień, ale sprawdzi się przy wystrzałowej imprezie. Skusicie się?

 

Makijaż krok po kroku:
1. Podkreślam brwi. Nakładam biały cień na obszar pod brwiami. Obrysowuję obszar, który będę wypełniać cieniami  - posłużył mi do tego brązowy cień i mały precyzyjny pędzelek. Można także użyć brązowej kredki.
2. Zaczynam nakładanie cieni od zewnętrznej strony. Robię to bardzo ostrożnie i precyzyjnie. Najpierw aplikuję jasny miedziany cień.
3. Nakładam brązowy cień w zewnętrzną część rysunku na powiece.
4. Nakładam czarny cień od zewnętrzej krawędzi tworząc efekt gradientu powstalego między kolorami.
5. Na środek powieki aplikuję jasny żółty cień.
6. Rozświetlam wewnętrzny kącik za pomocą jasnego metalicznego beżowego cienia. Używając matowego beżu delikatnie rozcieram biały cień pod brwiami. Uważam, aby nie najechać na rysunek na powiece.
7. Podkreślam dolną powiekę używając wcześniej aplikowanych kolorów - ciemniejsze odcienie po zewnętrznej stronie, jaśniejsze po wewnętrznej.
8. Wzdłuż górnej granicy cieni rysuję kreskę za pomocą czarnej kredki.
9. Przyciemniam linię wody. Tuszuję rzęsy.


Użyte kosmetyki:
  • podkład Revlon Colorstay #150 Buff
  • korektor pod oczy Helena Rubinstein Magic Concealer #01 Light
  • korektor Kryolan Dermacolor Camouflage Rainbow #2
  • puder sypki Max Factor Loose Powder Translucent
  • bronzer Diorskin Nude Tan Sun Powder #003
  • jasny miedziany cień z paletki  ‘All About Nude’
  • brązowy cień z paletki Sleek Palette Showstoppers
  • jasny żółty cień z Kanebo Pelette #Peaceful Beige
  • biały cień Everyday Mineral Eyeshadow #Floating Feathers
  • czarny cień Inlgot Eyeshadow
  • matowy beżowy cień Mariza Eyeshadow #beige
  • cień do brwi Inglot Brow Powder #567
  • czarna kredka Avon Colortrend
  • Mascara Isadora Volume 2.0 Black
  • błyszczyk Calvin Klein Fully Delicious Sheer Plumping Lip Gloss - Soft Shimmery Pink
 
  
 Aby wzmocnić efekt makijażu, zaczesałam włosy do tyłu. Wyszło troszkę rockowo ;)

 




Makijaż możecie także znaleźć na portalu http://www.glam-express.com  KLIK

Pozdrawiam :)


34 komentarze:

  1. genialny zazdroszczę ręki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. piękny make up! chciałabym się malować tak pięknie jak Ty ;*


    W wolnej chwili, zapraszam do mnie ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. miło mi jest słyszeć takie słowa :) dziękuję :)

      Usuń
  3. Piękny!Mega precyzyjny i dokładny!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale pięknie, idealnie :D
    Szkoda że ja mam takie oczy że, nie mogę czegoś takiego zrobić bo cały efekt znika ... :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a próbowałaś?:) bo nam może wiele się wydawać ;)))

      Usuń
  5. o wow coś wspaniałego :) masz ogromny talent :)

    OdpowiedzUsuń
  6. przepiękny! jestem zachwycona, myślę, że nie kiedyś zainspiruje :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny makijaż, wspaniałe przechodzenie kolorów

    OdpowiedzUsuń
  8. genialny ! :D :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Efektowny i daje ciekawy efekt. Bardzo kiedyś lubiłam podobnie się malować na imprezy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja pierwszy raz robiłam taki makijaż :) fajny efekt, choć bym się nie odważyła wyjść ;)

      Usuń
  10. Piękny i precyzyjny, jesteś wielka!

    OdpowiedzUsuń
  11. piękny! podobasz mi się w takiej drapieżnej odsłonie :D
    ale u mnie chyba by się nie sprawdził taki kształt:(

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudny!:) Ten kształt kojarzy mi się liściem.:)Piękne kolory!:)

    OdpowiedzUsuń
  13. piękne oczy :) cudowny makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  14. ooo, wiesz ze BARDZO pasuje Ci takie kociaste oko?! super :)

    OdpowiedzUsuń
  15. jestem pod wielkim wrażeniem

    OdpowiedzUsuń
  16. wonderful blog!
    Im happy I found you :3

    new follower :)
    come and say hi: Alice's Pink Diary

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia