niedziela, 3 listopada 2013

Soczysty kolor na ustach i powiekach - makijaż krok po kroku

Ostatnio na blogu  umieszczam dużo makijaży, lubię to :) Choć powoli pomysły się kończą :P już nie mówiąc o tym, że praktycznie gdzieś coś kiedyś było, w makijażu dość trudno być nowatorskim :) W sumie też do tego nie dążę. Siadam, wyciągam cienie, pędzle i maluję. Dlatego też często są to nieprzemyślane połączenia lub takie, które gdzieś widziałam i zapamiętałam ;) W związku z tym ostatnio zaczęłam się zastanawiać, czy nie stworzyć cyklu inspirowanych makijaży... Co o tym myślicie?:)

A wracając do makijażu - Chciałam uzyskać elegancki efekt mimo użytych kolorów. Soczyste usta w tym pomogły. Mi się podoba, choć tak bym nie wyszła w domu, należę do odważnych osób jeżeli chodzi o makijaż, ale wciąż nie lubię podkreślać ust :)

 


Makijaż krok po kroku:

1. Zaznaczam brwi. Na całą ruchomą powiekę wklepuję białą kredkę.
2. W wewnętrzny kącik nakładam soczystą zieleń.
3. Resztę powieki pokrywam miętowym cieniem. Staram się połączyć ze sobą kolory.
4. Niebieskim cieniem zaznaczam zewnętrzne załamanie powieki....
5. ... a następnie rozcieram kolor, aby uzyskać dymek. Cienie wyciągam na boki.
6. Aby wzmocnić efekt dymku, jasnym beżowym cieniem rozcieram górną granicę cieni,
7. Zaznaczam dolną powiekę. W zewnętrzny kącik aplikuję niebieski cień, natomiast w wewnętrzną część powieki soczystą zieleń. Wewnętrzny kącik rozświetlam za pomocą połyskującego beżowego cienia.
8. Wzdłuż górnej linii rzęs rysuję kreskę najpierw czarnym linerem, a następnie niebieskim. Na linię wody nakładam zieloną jasną kredkę.
9. Doklejam sztuczne rzęsy i je tuszuję, aby połączyły się z naturalnymi.


Użyte kosmetyki:
  • podkład L’oreal True Match #N1
  • korektor pod oczy Helena Rubinstein Magic Concealer #01 Light
  • korektor Kryolan Dermacolor Camouflage Rainbow #2
  • puder sypki Max Factor Loose Powder Translucent
  • bronzer Diorskin Nude Tan Sun Powder #003
  • Paese Eyeshadows: zilony, miętowy, niebieski
  • Mariza Eyeshadow #2 beżowy
  • Isadora Eyephoria #02 Golden Sand
  • biała kredka Zoeva Forever Eye Crayon  #Cotton
  • czarny liner Maybelline Lasting Drama Gel Eyeliner #07 Black Chrome
  • niebieski liner Zoeva Eyeliner #Sky High
  • zielona kredka Paese
  • cień do brwi Inglot Brow Powder #567
  • Mascara L’oreal Volume Million Lashes
  • błyszczyk Isadora Lipgloss Color Chock #48 Chic Coral
 
 

Ten makijaż można także znaleźć na portalu http://www.glam-express.com KLIK

Pozdrawiam :)



33 komentarze:

  1. Odważne, ale piękne kolory! Wszystko niebanalne i broń Boże kiczowate! Ależ Ci zazdroszczę rzęs!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. rzęsy tutaj akurat są doklejane ;)
      dziękuję :)

      Usuń
  2. Przepiękny makijaż. Nigdy bym się nie spodziewała, że takie kolory będą dobrze wyglądały przy zielonej tęczówce. Muszę sama wypróbować! Osobiście wcale nie wyznaję zasady "podkreślamy ALBO usta, ALBO oczy", więc intensywna szminka wcale mi nie przeszkadza. Zdjęcia na najwyższym poziomie, zwłaszcza pierwsze zachwyca taflą koloru. Gratulacje! Buzia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zielenie świetnie podkreślają tęczówki, ale trzeba wybrać dobry odcień, bądź przełamać go z innym kolorem :)
      Ja też nie kieruję się tą zasadą, którą przytoczyłaś. Moja niechęć do mocno podkreślonych ust raczej wynika z tego, że mam je dość małe i wąskie, a po drugie, trzeba je poprawiać w ciągu dnia, aby ładnie wyglądały:) Mając intensywny kolor na ustach wciąż się zastanawiam , czy nic się nie rozmazało, nie zniknęło itp :) komfort psychiczny jest mi potrzebny :D

      Usuń
  3. Wyszło bardzo ładnie i tak odważnie :) Przyznam, że z ciekawości próbowałam zrobić ten makijaż oczu i wiesz co mi wyszło ? Wyglądałam jakbym była pijana :) Po prostu masakra jakaś. Moje makijażowe umiejętności kończą się na pomalowaniu ust szminką :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. czemu od razu pijana?:) Może po prostu źle dobrałaś odcienie kolorów, albo nie pasują do Twojej urody :) spróbuj jeszcze raz, makijaż nie jest trudny :)

      Usuń
  4. Inspirowane makijaże to zawsze dobry pomysł :) A co do tego konkretnego, to mój ulubiony element stanowi ta nieziemska błękitna kreska - ma niesamowity odcień!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo lubię ten liner :) często go noszę solo :)))

      Usuń
  5. pięknie wyszło!
    pozdrawiam cieplutko <3

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo fajny makijaż! super dobrałaś kolory... wszystko ze sobą pięknie współgra;)

    OdpowiedzUsuń
  7. za każdym razem zachwycam się Twoimi makijażami i tak się zastanawiam. w jaki sposób robisz tak wspaniałe zdjęcia, że uchwycisz każdy detal :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zdjęcia robię z dość bliska i z dobrym oświetleniem :) z 200-300 cykniętych wybieram może z 7 :D

      Usuń
  8. Rewelacja! Bardzo Ci w nim ładnie!

    http://hurija-i-jej-swiat.blogspot.be/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mega soczyste usta i mimo użycia tylu barw nie jest kiczowato :)

      makijaże inspirowane chętnie zobaczę :)

      Usuń
    2. dziękuję Malinko :) Będę musiała coś wykombinować z inspiracjami :)

      Usuń
  9. recenzowałaś może te cienie Paese? Zarąbiste są!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pokazywałam :PPP
      na samym początku mojej przygody z blogiem :))

      tutaj możesz podglądnąć wszystkie odcienie: http://storybyferrou.blogspot.com/2011/08/paleta-cieni-swiato-toskanii-paese.html

      Usuń
  10. bardzo odważnie,ale podoba mi się, szczególnie ta niebieska kreska! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. ależ piękny ten makijaż! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ojej, jak pięknie! Jestem zauroczona.

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne przejście między kolorami ! Bardzo ładny makijaż.

    OdpowiedzUsuń
  14. cudny jest, nie kończą Ci się takie świetne pomysły na makijaże, co chwilę zaskakujesz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ale z jakim trudem muszę coś nowego wymyślić? :PP
      dzięki :)

      Usuń
  15. Cudowny! Kolory piękne, ale udało Ci się zachować elegancję! Też tak mam z ustami, na palcach jednej ręki mogłabym chyba policzyć wszystkie razy, kiedy wyszłam z ciemniejszymi ustami "na ulicę" ;) Nie wiem czemu, ale jakoś mnie to peszy ;) Wolę, gdy uwagę innych przyciągają moje oczy :)
    Inspirowane makijaże to super pomysł, sama też nad tym już myślałam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o tak tak :) także lubię mieć mega podkreślone oczy:))

      Usuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia