czwartek, 28 listopada 2013

Tylko usta - makijaż krok po kroku

Ostatnio nie mam na nic czasu. Nawet na makijaż. Praktycznie się nie maluję. Choruję na niemoc blogową i z trudem staram się ją przełamać.Ten post piszę od poniedziałku... czyli już czwarty dzień. Przegięcie :)

Ale wracając do tematu posta, prezentuję dzisiaj bardzo prosty makijaż. Powieki są lekko rozświetlone, natomiast na ustach jest pomadka w kolorze wina, ponoć w tym sezonie jesienno - zimowym bardzo modna. To jest jeden z wielu makijaży, które można wykonać, gdy się ma dosłownie 5 minut do wyjścia, a chce się wyglądać elegancko. ;)



Makijaż krok po kroku:
1. Podkreślam brwi. Na całą powiekę nakładam jasno złoty cień.
2. Używając matowego beżu rozcieram górną granicę cieni. Rozświetlam wewnętrzne kąciki za pomocą iskrzącego beżu.
3. Tuszuję rzęsy.
4. Wklepuję odrobinę podkładu w usta. Obrysowuję je kredką, aby nadać im kształt.
5. Wypełniam je pomadką w kolorze wina.
6. Nakładam odrobinę błyszczyka w podobnym kolorze.




Użyte kosmetyki:

  • Foundation Revlon Colorstay #150 Buff
  • Helena Rubinstein Magic Concealer #01 Light
  • Kryolan Dermacolor Camouflage Rainbow #2
  • Max Factor Loose Powder Translucent
  • Pierre Arthes Blush Perfection #01
  • bright yellow eyeshadow form  Kanebo Pelette #Peaceful Beige
  • Isadora Eyephoria #02 Golden Sand
  • Mariza Eyeshadow #beige
  • Inglot Brow Powder #567
  • Mascara Isadora Volume 2.0 Black
  • Lipstick form Douglas Palette
  • Lipgloss Rimmel Stay Glossy #460 Young Forever



Makijaż możecie także znaleźć na portalu http://www.glam-express.com KLIK

Pozdrawiam :)




33 komentarze:

  1. Świetnie wyglądasz w takim makijażu:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :) choć osobiście wolę mocniej podkreślone oko :)

      Usuń
  2. Pięknie! Nie jest ci zimno jak taka roznegliżowana foty robisz?:P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hahahaa :D:D:D jedynie zsuwam z ramion bluzkę i ramiączka :P nie latam po domu z biustem na wierzchu :D:D:D:D

      Usuń
    2. jasne jasne, mąż pewnie tylko czeka az zdjęcia będziesz robić :P

      Usuń
    3. haha :D no ci mówię, że nago zdjęć nie robię :PPP

      Usuń
  3. uwielbiam taki efekt - oczy delikatnie praktycznie tylko tusz i mocne wyraziste usta

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie i kobieco ❤ Ach te Twoje rzęsiska ❤❤❤
    Chyba sobie w myślach czytamy, bo ja właśnie dziś wrzuciłam na FB zajawkę makijażu z czerwonymi ustami - u mnie ewenement, bo przeważnie są delikatnie tylko podkreślone ;)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba wszystkie mamy fazę na czerwone usta:) Ja dzisiaj wrzucałam zdjęcia z aparatu na komputer z czerwonymi ustami, które pojawią się jutro u mnie:P

      Masz śliczny kształt ust.

      Usuń
    2. Może coś w powietrzu wisi i nas wszystkie kusi, żeby czerwoną pomadkę w ruch puścić ;)

      Usuń
    3. Kina - widziałam na FB, czerwień Tobie pasuje :)
      Ola, jestem ciekawa Twojej czerwieni :)

      Usuń
    4. Ferrou, to pierwszy raz, kiedy miałam taki kolor na ustach ;)
      Nawet nieźle wygląda, ale z domu bym tak chyba nie wyszła ;)

      Usuń
    5. ja intensywnym kolorze na ustach to może z 3 razy wyszłam z domu :P wolę jednak nuuude :PPP

      Usuń
  5. Pasuje Ci taki make-up, świetne te usta!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. średnio siebie lubię w takim wydaniu, ale czasami trzeba coś zmienić ;)

      Usuń
  6. przyznam, że Twój blog robi fajne wrażenie, bardzo dobry klimat :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. cieszę się, że się u mnie Tobie podoba :) zapraszam częściej :)))

      Usuń
  7. Bardzo ładny, delikatny makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pieknie wygladasz w takim makijazu :) Usta wygladaja fenomenalnie ;)))

    OdpowiedzUsuń
  9. Naturalność i elegancja w jednym, podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  10. przepiekne! jeju,zakochac sie idzie

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia