piątek, 29 listopada 2013

Farmona Sensitive Eco Style - Balsamy do ciała: Nawilżająco - Wygładzający oraz Odżywczo - Regenerujący

Jakiś czas temu, jak wiele blogerek, od firmy Farmona otrzymałam do przetestowania dwa balsamy z ich nowej linii Sensitive Eco Style: Nawilżająco - Wygładzający oraz Odżywczo - Regenerujący. Dość długo zajęły mi testy, ale chciałam sprawdzić, jak się zachowują przy długofalowym użytkowaniu i czy się nadają na taką porę jaka jest teraz.


 

Oba produkty mają podobne opakowanie, różnią się tylko nadrukiem. Wykonane z dobrego, solidnego plastiku. Zamykane są na zatrzask, który niestety się nie domyka. Muszę dość mocno uderzyć. A to duży minus, ponieważ ważne jest, aby każdy kosmetyk był szczelnie domknięty, co więcej oba opakowania stawia się na zamknięciu. Obawiałam, że w końcu całkowicie pęknie i będzie klops.


Pojemność obu produktów to 250ml, cena jest przyjemna, bo około 9zł.
Składy balsamów są naturalne, może nie w 100% ale po jego analizie widoczne jest potwierdzenie nazwy linii. Nie ma barwników, parabenów, olejów mineralnych, dużo składników zatwierdzonych przez Ecocert, pochodzenia roślinnego. Są oleje, ekstrakty na początku listy, kwas hialuronowy także wysoko. Pozytywnie odbieram fakt, że polskie, ogólnodostępne firmy, których produkty mozna dostać w praktycznie każdej drogerii, wychodzą naprzeciw potrzebom klienta, nie okłamują naturalnością tylko faktycznie tę naturalność znajdujemy w opakowaniu. Duży plus dla Farmony. 





Balsam do ciała Nawilżająco - Wygładzający

Konsystencja jest bardzo lekka, nie jest gęsta, ani zbita. Dzięki czemu łatwo rozsmarowuje się po ciele. Jednakże może pozostawiać smugi, chwilę należy odczekać, aby dobrze się wchłonął.



Producent  mówi, że produkt przeznaczony jest do bardzo suchej i szorstkiej skóry - ja taką mam i niestety dla mnie jest zbyt lekki, za mało nawilża, powiedziałabym, że jest ono średnie, utrzymuje się do nastu godzin, później proces wcierania trzeba powtórzyć.


 Balsam po wchłonięciu pozostawia skórę gładką, miłą w dotyku, jedwabistą. Przy dłuższym stosowaniu, efekt się utrzymuje dłużej niż na początku i widoczna jest poprawa jakości skóry. To, czego nie polubiłam w tym balsamie, to zapach. Do tej pory, produkty Farmony, z którymi miałam do czynienia, miały intensywny zapach, który uprzyjemniał moment aplikacji.W tych balsamach tego nie ma. Zapach jest delikatny, kwiatowy, dla mnie za mdły i powszechny. Na szczęście szybko się ulatnia i już nie denerwuje.





Balsam do ciała Odżywczo - Regenerujący

Ten balsam bardziej przypadł mi do gustu. Konsystencja także jest lekka, ale w porównaniu z poprzednikiem wydaje mi się, że odrobinę gęstsza, treściwsza.Wchłaniał się szybciej, nie smużył, nie pozostawiał tłustej warstwy. Po nasmarowaniu mogłam od razu się ubierać, a nie jak przy nawilżającym, ku uciesze męża, czekać na wchłonięcie ;)


Nawilżenie jest niezłe, świetnie radzi sobie z podrażnieniami po goleniu, sięgam po niego nawet do smarowania rąk. Moja sucha skóra była bardzo wdzięczna, stała się elastyczna, gładka. Oczywiście, przy dłuższym stosowaniu cera wygląda zdrowiej.



Myślę, że ten balsam jest lepszym wyborem na chłodniejsze dni. Zapach jest delikatny, mniej intensywny niż u poprzednika (o ile o tej intensywności można mówić ;)), określiłabym go jako mleczny. Bardzo szybko się ulatnia.



Podsumowując, jakość obu produktów mnie zaskoczyła, warto po nie sięgnąć, ponieważ oprócz dobrego składu, pozostawia skórę nawilżoną, elastyczną, gładką. Działanie obu produktów jest podobne, jednak przy porównaniu lepiej wypada Odżywczo - Regenerujący, chętnie będę po niego sięgać.

Pozdrawiam :)





11 komentarzy:

  1. Ten "mleczny" mnie zainteresował :) Gdyby nie to że mam kilka butelek mazideł, pewnie bym się zdecydowała :D

    OdpowiedzUsuń
  2. chciałabym je mieć :D chociażby ze względu na skład ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam! I już od jakiegos czasu uzywam, ale szczedzam, bo mi szkoda ich zuzyc :D Pozdrawiam, zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja pokochałam Farmonę za kremy do twarzy Herbal care. Są mega taniutkie (9 zł w Hebe), mają dosyć naturalny skład, dużo ekstraktów. Matujacy krem matuje, regenerujące regeneruje. Jest tak jak powinno być. Mam jeszcze parę rzeczy do pielęgnacji ciała (te szarlotkowe) i też jestem mega zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie miałam żadnego, ale ciągłe ich recenzje na blogach mnie kuszą :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubię tę firmę, mam z niej dużo kosmetyków i jeszcze mnie nie zawiodły ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja uwielbiam te balsamy. W ogóle cała marka jest jedną z moich ulubionych, bo jest tania i ładnie pachną te ich kosmetyki :) A te ich masełka i peelingi - po prostu sztos :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Heh Maciejka witaj w klubie :) to moja też jedna z ulubionych marek na rynku, te mydełka i balsamy nie dość że super oczyszczają to super pachną i są mega wydajne! Polecam

    OdpowiedzUsuń
  9. Kurczę a ja ich nie próbowałam! A lubię wszystko co ładnie pachnie :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jeżeli działają dobrze, ładnie pachną i mają przyzwoitą cenę, to dlaczego ich nie brać. Już sobie zamówiłam na spróbowanie, zobaczymy jak wyjdzie :D

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia