piątek, 13 czerwca 2014

Koronkowe rzęsy

Ostatnio choruję na niemoc twórczą i ciężko mi 'wymyślić' ciekawy makijaż. Mam jeszcze kilka par rzęs, które na pewno nie nadają się na wyjście, raczej na sesje, a one wymagają odpowiedniego ciekawego wizerunku. Długo zwlekałam z użyciem prezentowanych dzisiaj rzęs mimo, że od początku wpadły mi w oko. Wydały mi się bardzo ciekawe. I takie są. Zrobione z czarnej siateczki, przewlekane srebrną nicią, wycięte w kształcie płatków kwiatów na pewno urozmaicą ciekawy sesyjny look. 




Zestawiłam ze zwykłym czarno-brązowym dymkiem. Nie chciałam, aby makijaż przyćmił rzęsy. Jak wyszło? Same musicie ocenić ;)


Natomiast jeżeli chodzi o same rzęsy. Bałam się, że będą bardzo sztywne i przez to trudne w obsłudze. Jednak pozytywnie zostałam zaskoczona. Są elastyczne, lekkie, pasek dopasowuje się do kształtu powieki. Można ich używać wielokrotnie, jednak należy uważać, bo są bardzo delikatne. 



Rzęsy pochodzą ze sklepu BornPreettyStore [klik

Jeżeli jesteście zainteresowane tym bądź innymi produktami ze sklepu Born Pretty Store, to mam dla Was 10% rabat. Wystarczy, że wpiszecie kod rabatowy  BAIQ10.   Przesyłka do Polski jest darmowa.






Pozdrawiam :)


21 komentarzy:

  1. Dają bardzo ciekawy efekt :)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetnie wygladają, jstem tylko ciekawa jak prezentują się w całosci :D szkoda, że nie dorzuciłaś całej twarzy razem z tymi rzęskami :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety bylam "niewyjściowa"... stąd brak całej twarzy. :)

      Usuń
  3. Świetny look, ja też muszę w końcu te moje ruszyć i coś wykombinować ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. hehe :) dobre porównanie, bo firanki też z dziurkami ;)

      Usuń
  5. Rzęsy potrafią sprawić, że patrzy się tylko na nie.

    OdpowiedzUsuń
  6. O mamo :D Do takich rzęs nie potrzebny jest prawie żaden makijaż :) Robią wrażenie ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. ale cudne ! zaluje , ze nie ma zdjecia calej twarzy :(

    OdpowiedzUsuń
  8. Dokładnie jak dziewczyny wyżej ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak dla mnie zdecydowanie za ciężkie i bez ksztaltu oraz formy :) Co nie zmienia jednak faktu, że do ciekawej sesji zdjęciowej mogą być idealne ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. przecież to nie są rzęsy 'wyjściowe' :) tylko do sesji ;))

      Usuń
  10. Mi się ogólnie nie podoba taki efekt, sama bym sobie czegoś takiego nie dała założyć, ale jak dla jakiejś znanej modelki na sesji to może być ;)
    Pozdrawiam
    Zapraszam do mnie http://snowarskakarolina.blogspot.com/
    PS: Obserwuję, liczę na rewanż.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia