sobota, 14 czerwca 2014

Makijaż w szarościach z odrobiną koloru

Okres letni obfituje w różnorakie uroczystości. Poszukujemy idealnych kreacji, dodatków oraz makijażu, który podkreśli nasze atuty. Jestem za tym, aby w takich momentach mocniej podkreślić oczy, bo tak jak brzmi motto bloga, uważam, że w nich 'tkwi siła duszy'. Wiem, że większość z Was nie będzie szalała z kolorami, dzisiaj raczej proponuję makijaż z użyciem stonowanych kolorów - brązów lub szarości. Jednak taki makijaż nie musi być nudny kolorystycznie, wystarczy dodać odrobinę koloru na dolną powiekę i od razu inaczej się prezentuję. Oczywiście z kolorem musimy uważać, aby także pasował do kolorów stosowanych w kreacji czy dodatkach. Dzisiejszy makijaż jest typowym wieczorowym makijażem, coś w stylu dymka, nie zbyt mocnym. Jednak aby go urozmaicić, dodałam odrobinę niebieskości na dolną powiekę. Świetnie to ożywia spojrzenie. Ten makijaż idealnie sprawdzi się na weselu, kolacji czy letniej imprezie.



Makijaż technicznie nie jest trudny. Na górnej powiece użyłam trzech cieni - czerni z Inglota, perłowej szarości Glazel oraz beżu Mariza. Najpierw czarnym cieniem narysowałam kreskę wzdłuż górnej linii rzęs, roztarłam ją do góry. Czerń także trafiła w zewnętrzne kąciki. Wszystko roztarłam szarym cieniem, który także się pojawił na reszcie powieki. Natomiast dół podkreśliłam metalicznym niebiesko-fioletowo-granatowym cieniem oraz metaliczną bielą. Na koniec mocno wytuszowałam rzęsy. Na reszcie twarzy jest zestaw, który zawsze używam, czyli podkład Revlon, korektory Kryolan, puder sypki Glazel, na policzkach kulki Kobo. Usta podkreśliłam pomadką Pupa #100 Matt






Klasyka zawsze w modzie ;)

Pozdrawiam :)


13 komentarzy:

  1. a cienie na dole to jakie firmy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. aaa patrz :P zapomniałam napisać :P cienie Paese Światło Toskanii:) odkurzyłam ostatnio swoją paletkę z tymi cieniami ;)

      Usuń
    2. fajne, fajne :) choć się osypują :P

      Usuń
  2. Bardzo podoba mi się ten fioletowy akcent na dolnej powiece :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lubię w taki sposób urozmaicać "zwyklaki" :)

      Usuń
  3. Pięknie :). Szkoda, że nie umiem tak ładnie cieniować :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj tam oj tam :P cieniowanie nie jest trudne :) tylko trzeba odrobinę cierpliwości ;)

      Usuń
  4. Ślicznie tobie w tym makijażu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny :) Idealny dzienniak :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia