poniedziałek, 30 czerwca 2014

Ulubieńcy paznokciowi, czyli odżywka i top coat z AllePaznokcie.pl

Moje paznokcie rosną i rosną, i aż chce się je malować. Zawsze były kruche i rozdwajające się, nigdy nie dawałam rady zapuścić je aż do takiej długości, jakie mam teraz (jedynie paznokcie na palcach wskazujących coś ostatnio się buntują). Na pewno pozytywnie wpłynęło olejowanie buźki, bo po skończonym myciu i przed spłukaniem zawsze olej wmasowuje w paznokcie, ale także duet: Odżywka do paznokci Strong Nails oraz Top Coat z firmy AllePaznokcie


Opakowania obu produktów nie cieszą oczu. Naklejka, moim zdaniem, straszy. Bardzo ciężko cokolwiek z niej odczytać. Firma mogłaby się postarać o lepszy wygląd swoich produktów. Ale nie opakowanie jest najważniejsze, a to co jest w środku. Pędzelki są identyczne, długie i szerokie, nie rozczapierzają się. Preparaty są bezbarwne, ich konsystencja rzadka, ale nie rozlewa się niekontrolowanie po paznokciu. W opakowaniu jest po 15ml płynu, koszt to 9zł.



Odżywkę  używam już od dłuższego czasu. Dzięki niej płytka paznokcia jest grubsza, mocniejsza, paznokcie są mniej łamliwe. Używam jej także jako bazę pod lakiery i dzięki temu dłużej one się trzymają na paznokciach. W końcu mogłam wrócić do lakierów, które nie grzeszyły trwałością, ale za to fascynowały kolorem. Odżywka także chroni przed odbarwieniem płytki czy uzupełnia mikroubytki. Na stronie producenta wyczytałam, że odżywka skierowana jest do wzmocnienia paznokci po ściągnięciu żelu czy akrylu. Nigdy takich cudów nie miałam, więc nie jestem w stanie wypowiedzieć się jak zadziała na tak podniszczonych paznokciach. Używam ją normalnie i świetnie się spisuje.
Skład: octan etylu, kamfora, alkohol izopropylowy, wit. E, wit. B, L-cysteina



Top Coat to drugi preparat, który towarzyszy mi przy malowaniu paznokci.Dzięki niemu mogę nadać błysk, którego brak przy niektórych lakierach. Top wysycha bardzo szybko, nie smuży, "nie zdziera" bazowego koloru. Przedłuża trwałość lakieru, trochę przyśpiesza jego wysychanie, choć nie jest ono jakoś spektakularne.
Skład: (nie do odczytania z opakowania)

Na chwilę obecną jestem zaspokojona i moje paznokcie są wdzięczne za te preparaty. To jest widoczne, bo rosną bardzo szybko, są w dobrej kondycji. Pojemność jest duża, więc na dłuższy czas mi wystarczą. 

Pozdrawiam :)


16 komentarzy:

  1. Chyba właśnie się skuszę na odżywkę i top coat bo muszę zrobić odwyk moim paznokciom od hybrydy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam nadzieję, że paznokcie nie będą w złym stanie :)

      Usuń
  2. też mam ten top coat .
    Ja zapuściłam ostatnio paznokcie z diamentową eveline :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Eveline nie miałam i jakoś nie ciągnie mnie do niej :)

      Usuń
  3. to coś dla mnie ;) moje paznokcie ostatnio nie są w najlepszym stanie i przydałby mi się jakiś wzmacniacz :/

    OdpowiedzUsuń
  4. top uzywałam i jest super, a odżywki nie! muszę koniecznie wypróbować o ile nie oddałam :D

    OdpowiedzUsuń
  5. ciekawa jestem tego topu, z tego co piszesz to nie wysmuża ale ciekawa jestem co by się działo np z kropeczkami i kreseczkami namalowanymi lakierem

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tego to nie wiem, ale jest jakaś różnica?

      Usuń
  6. Lubię ich produkty :-) Topów i odżywek nie miałam, ale kolorowe lakiery bardzo dobrze u mnie się spisały :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. lakierów chyba od nich nie mam. choć nie wiem.. moja lakierowa kolekcja rozrasta się w ekspresowym tempie :))

      Usuń
  7. Ja uwielbiam odżywkę z Joko Expresowe wzmocnienie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Rzeczywiście wizualnie nie są zbyt urodziwe, ale liczy się przecież działanie :) Buziaki, zapraszam na nową notkę ;)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia