niedziela, 22 czerwca 2014

Potrójne cienie do powiek Miyo w wiosenno-letnich kolorach

Dawno nie recenzowałam żadnych cieni mimo, że w ciągu ostatniego półrocza wiele nowości do mnie zawitało. Postanowiłam, że w najbliższym czasie opiszę Wam co ciekawsze egzemplarze. Na początek potrójna paletka cieni do powiek MIYO 02 Appletini, która trafiła do mnie w czasie wymianki na spotkaniu blogerskim. 



Wiele dobrego słyszałam i czytałam o cieniach Miyo. Kusiły, jednak u mnie w mieście nie znalazłam ich w żadnym sklepie. Wiem, wiem, mogłam przecież zamówić przez internet, jednak przy jakichkolwiek zakupach zawsze mam tysiąc myśli typu: ;po co ci to?', 'masz dużo cieni', 'masz przecież taki kolor z firmy xxx'. No cóż - dzięki temu niejednokrotnie zaiszczędziłam trochę kasy ;) Poza tym, nie miałam jakiegoś takie parcia, że muszę je mieć i koniec. Wiecie pewnie o co chodzi ;) Dodatkowo nie chciałam też kupować kota w worku, niby cienie tanie, jednak wolałam je znaleźć gdzieś w drogerii, pomacać i dopiero wtedy kupić. I to 'szukanie' drogerii długo trwało ;) Ale koleżanki blogerki są suuper i na wymiance 'zdobyłam' tę paletkę.


Kolory cieni są bardzo wiosenne: Ciemna zieleń, żółty oraz groszkowa zieleń. W zupełności wystarczają do wykonania makijażu oka, więc w jednym miejscu jest wszystko, co potrzebne. Kolory są matowe, choć na zdjęciu widoczne są drobinki, jednak zanikają gdzieś na powiece. Jestem bardzo zaskoczona pigmentacją - kolory są bardzo wyraziste. W swojej kolekcji mam kilka żółtych cieni i są one gorszej jakości niż ten w paletce. Ładnie kryje, nie robi prześwitów, nie trzeba się męczyć przy aplikacji, jak to często zdarza się z kosmetykami innych firm. Trwałość wszystkich kolorów jest bez zarzutu - dobrze przyczepiają się powieki, bo nie są suche, jednak trzeba uważać na osypywanie.  Bezproblemowo się blendują, nie schodzą zbyt szybko. Na bazie pod cienie utrzymują się przez cały dzień, nie blakną. Niejedna droższa firma ma cienie jakościowo gorsze.



Samo opakowanie może nie jest wybitnie pięknie, ale nie straszy. Plastik jest solidny. Dołączona jest mini pacynka. Raczej jej nie używam, wolę swoje pędzle. 

Podsumowując  - cienie Miyo w tej paletce są świetne, nie są także drogie, bo kosztują ok 10zł. Dla osób, które mają problem z komponowaniem i łączeniem kolorów, takie gotowe paletki będą dobrym rozwiązaniem.

A tak te cienie wyglądają na powiekach




Pozdrawiam :)


18 komentarzy:

  1. pięknie Ci wyszedł ten makijaż ;) i ciesze się, że ta paletka trafiła w dobre ręce, bo u mnie się tylko marnowała :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oo :) a zastanawiałam się właśnie od kogo ona była, bo wszystko wylądowało na jednym stole :) paletka bardzo fajna i jak potrzebuję zieleni to po nią sięgam :) dzięki

      Usuń
  2. miałam kiedyś tą paletkę, ale jakoś kolory nie dla mnie... no i twoich umiejętności brak:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w tym makijażu to nic nadzwyczajnego nie stworzyłam :)

      Usuń
  3. Ależ wiosenny makijaż, pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne cieniowanie
    Na miyo trafiłam juz kilka lat temu i mam sporo jedynek przełożonych do palety :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja właśnie nigdzie ich w drogeriach nie znalazłam

      Usuń
  5. Ładna pigmentacja, świetnie się prezentują na oku :) sama dawniej miałam ochotę na ich cienie i pachnące lakiery, ale z czasem ta ochota zupełnie mi przeszła, chociaż w między czasie dosyć intensywnie szukałam ich stacjonarnie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o tak, pigmentacja tych cieni jest bardzo dobra :)

      Usuń
  6. Świetna pigmentacja, szkoda ze są ciężko dostępne stacjonarnie :<

    OdpowiedzUsuń
  7. też mam tą paletkę , super kolory

    OdpowiedzUsuń
  8. O kurczę fantastycznie napigmentowane. I to jeszcze ta cena bajeczna. Chyba się skuszę. A miałaś może do czynienia z tym podwójnym cieniem z Yvesa? Cena strasznie duża, ale znaleźć dobre cienie do powiek to też niezła sztuka. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna, na prawdę świetna. Mega mi się podoba. Na nieszczęście na ich stronie wyprzedana jest każda paleta cieni do powiek sklep internetowy może jakiś je sprzedaje?

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia