środa, 4 czerwca 2014

Najczęściej czytane - TOP 3 MAJ

Tak jak w poprzednim miesiącu, przedstawiam Wam 3 wpisy, które pojawiły się w maju i były najczęściej przez Was odwiedzane. Jeżeli przegapiłyście te notki, to teraz możecie nadrobić ;) Zapraszam :)


1. Moje nowe zabawki :) Tak jak w poprzednim miesiącu bardzo spodobał się Wam post chwalipięcki :D Pokazałam tam kosmetyki mySecret, Kobo i Sensique. Część z nich opisałam już na blogu. Jeżeli coś Was konkretnie interesuje, to dajcie znać w komentarzu. Postaram się jak najszybciej Wam te produkty zrecenzować lub pokazać jak wyglądają w rzeczywistości :)






2. My Secret Satin Touch Kohl - prezentacja kredek do oczu  Spodobały Wam się nowe kredki MySecret. Polecam je, bo są dobrej jakości i w ciekawych kolorach. Latem można sobie pozwolić na kolor w makijażu.








 3. Wrażenia po 30-dniowej kuracji Gesha Collagen Drink Zainteresowała Was także moja opinia na temat kuracji drinkami kolagenowymi. Jeżeli nie czytałyście, to zapraszam :)






Ponownie w zestawieniu nie znalazł się żaden wpis dotyczący makijaży. :( Kto mnie teraz przytuli? ;)))

Za miesiąc kolejne zestawienie, a Was zapraszam do zaglądania, komentowania i śledzenia mnie na blogu, FB, bloglovin, lub zBLOGowani :)

Pozdrawiam :)


2 komentarze:

  1. Ja Cię mogę przytulić :D Zauważyłam że na moim blogu haul zawsze ma najwięcej odsłon, mimo że bardzo rzadko się pojawiają :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolejnym razem będzie makijażowy, o :) ja je najbardziej lubie ;)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia